!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gelukkig snappen Italiaanse fabrikanten dit en zit de verlichting over het contact. Kun je het dus nooit vergeten. Fabrikanten uit andere landen begrijpen het nog steeds niet. In het beste geval klinkt er een irritant piepertje, als je het contact afzet. In andere gevallen gaat de verlichting ook vanzelf uit....(als de accu leeg is:o)
Fabrikanten uit andere landen begrijpen het nog steeds niet. In het beste geval klinkt er een irritant piepertje, als je het contact afzet. In andere gevallen gaat de verlichting ook vanzelf uit....(als de accu leeg is:o)
Is het lang geleden dat je in andere merken hebt gereden? Hier staan een Mini, een Seat en een Skoda waar ik soms in rij, in allen is het dimlicht met het contact geschakeld.
Ik werd alleen door mijn dealer erop gewezen om bij het starten van de auto de verlichting uit te zetten. Dit zou, volgens mijn dealer, de leversduiur van de accu behoorlijk verlengen.
Apart. Nog niet zo lang geleden met een Mini van Autotaalglas gereden en die had toch echt het irritante piepertje. Weet je zeker, dat de praline niet toch stiekem uit Italiƫ komt?.....
Ik heb er gelukkig geen verstand van, maar ik denk, dat de accu tijdens de optater van eeen paar honderd Ampere, die hij van de startmotor krijgt, zich niet zo veel zal aantrekken van de ~12 Ampere van de lampen.