!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

sjoertjuh
1

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Blue&Me vraagje
« Gepost op: 2 april 2013, 12:58:06 »
Hi,

Afgelopen vrijdag een nieuwe Giulietta Limited Edition gekregen. Erg tevreden over de auto en zij rijdt super! Toch heb ik een paar vragen waar ik met het instructieboekje niet uit kom:

- In mijn telefoon staan de voornaam en achternaam achter elkaar, maar bij het overzetten van de nummers in de auto heeft hij deze precies andersom genomen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
- Wat ik heel irritant vind ik dat je de gesproken bericht van de navigatie niet automatisch uit kunt zetten wanneer je bezig bent met een telefoongesprek. Degene waar je mee belt hoort dus automatisch de navi spreken. Is het mogelijk dit uit te zetten behoudens het volume van de navi uit te schakelen?
- Hoe kun je tijdens een telefoongesprek een cijfer kiezen uit een keuzemenu? Als je met een bedrijf belt waar een keuzemenu is, hoe kies je dan bv. een 1 of 2? Dat vind ik ook nergens terug bij de opties.

Hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen.

Groet,
Sjoerd