!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Diego
12

  • *
    - Startende Alfist
Ik wil graag een Brodit houder installeren/plaatsen voor mijn samsung Galaxy S II zodat deze continu oplaadt zonder elke keer met kabels te moeten klooien.
Nou heb ik in de brodit shop een houder en clip gevonden voor de ventilatiesleuf, maar nu vraag ik me af waar ik die 4-pins molex steker van stroom kan voorzien.
 
Ik heb daarnaast ook de navigatie & blue & me maar daar is mijn zakelijke black berry op aangesloten.
 
Is er ergens documentatie waar je dit kan vinden of heeft iemand dit al gedaan?
Alvast bedankt, onderstaand de link naar de houder.
 
Dit is de info die ik over de bedrading kan vinden.
 
Actieve houder met losse draden voor vaste montage in uw voertuig en een draad met een 4-polige MOLEX connector.
 
http://www.broditcenter.nl/houders/brodit-houder-lader-samsung-galaxy-s-2-i9100-molex.html
*

Diego
12

  • *
    - Startende Alfist
Brodit houder installeren met 4-pins molex stekker op vaste bedrading.
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2011, 14:22:02 »
Iemand die mij kan vertellen hoe dit aan te sluiten. ??:)
*

hojan
8

  • *
    - Startende Alfist
Brodit houder installeren met 4-pins molex stekker op vaste bedrading.
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2011, 16:03:03 »
In mijn vorige auto's sloot ik hem aan op de verlichting van het dashboard kastje doormiddel van die blokjes waar je een een extra draad kunt verbinden aan bestaande draad.
Vaak is bij deze plaats nog wel makkelijk bij te komen. Hoe dat in een Juul werkt, durf ik je alleen niet te zeggen.
*

Diego
12

  • *
    - Startende Alfist
Brodit houder installeren met 4-pins molex stekker op vaste bedrading.
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2011, 20:08:01 »
De dealer heeft wegens het feit dat ik nogal wat kleine issues had met mijn Giulietta gratis geplaatst. Ik zat binnenkort nog weleens een foto plaatsen van hoe het geheel eruit ziet.