!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Vergis je trouwens niet dat het verschil met DNA tussen het eerste model Giulietta en de faceliftversies erg groot is. Bij mijn 2011 QV waren de verschillen erg klein, terwijl bij mij 2014 QV de verschillen heel groot zijn.
Technical specificationsVDC and ASR: More intrusive*VDC, less intrusive ASRDUAL PINION ACTIVE STEERING:normal turningDST: Greater braking control coordinated with VDCStandard control over lateral accelerationOversteer correction: slight pressure through steering wheel encourages drivers to steer in the correct directionEngine: Standard response
Heb, gewoon omdat dat kan, wel in A gereden in de sneeuw Citaat van: alfata op 12 december 2017, 09:35:27Vergis je trouwens niet dat het verschil met DNA tussen het eerste model Giulietta en de faceliftversies erg groot is. Bij mijn 2011 QV waren de verschillen erg klein, terwijl bij mij 2014 QV de verschillen heel groot zijn. dat zou ook kunnen, maar een andere mapping zou hierop ook van invloed moeten zijn toch?Ik voel in ieder geval qua motorresponse geen enkel verschil (RevLimit) tussen A en N, ook gezien onderstaande zou dat dus heel goed kunnen.Citaat van: PG Giulietta op 12 december 2017, 14:49:39Technical specificationsVDC and ASR: More intrusive*VDC, less intrusive ASRDUAL PINION ACTIVE STEERING:normal turningDST: Greater braking control coordinated with VDCStandard control over lateral accelerationOversteer correction: slight pressure through steering wheel encourages drivers to steer in the correct directionEngine: Standard response'Pressure through steering wheel' heb ik nog nooit bemerkt, terwijl dat bij andere merken auto's wel duidelijk voelbaar is. Heeft iemand anders al een duw in het stuur gevoeld welke de auto geeft (en niet een berg sneeuw of zo)?