!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

georgenl
17

  • Type Alfa: Guiletta 1.4 MA Exclusive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Zijspiegels automatisch inklappen, wie doet mee?
« Reactie #45 Gepost op: 16 mei 2016, 10:23:17 »
De speaker MOET eruit, dan pas kan je via de opening van de speaker de grote ronde stekker aansluiten, die zit dan aan de zijkant van de deur rechts, je ziet ook als j de deur open heb die dikke kabel naar binnen lopen, dan zie je ook de connector, maar dan de andere kant dus.
De klinknagels uitboren van de speaker is dan ook de enige optie. Op zich heel goed te doen, maar ik wil ze dan wel weer bevestigen met klinknagels, er zit verder ook geen schroefdraad oid
Als de speaker eruit zou zijn, dan is het in principe zo gebeurd het aansluiten. (hoop ik en denk ik)
De kabelboom van DISTRIBUTION Tech is EXACT hetzelfde als het originele kabelboom, sterker nog van DISTRIBUTION Tech is ook een originele kabelboom, alleen door hun gemodificeerd en dat module hangt eraan.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Zijspiegels automatisch inklappen, wie doet mee?
« Reactie #46 Gepost op: 17 mei 2016, 11:42:16 »
De speaker MOET eruit, dan pas kan je via de opening van de speaker de grote ronde stekker aansluiten, die zit dan aan de zijkant van de deur rechts, je ziet ook als j de deur open heb die dikke kabel naar binnen lopen, dan zie je ook de connector, maar dan de andere kant dus.
De klinknagels uitboren van de speaker is dan ook de enige optie. Op zich heel goed te doen, maar ik wil ze dan wel weer bevestigen met klinknagels, er zit verder ook geen schroefdraad oid
Als de speaker eruit zou zijn, dan is het in principe zo gebeurd het aansluiten. (hoop ik en denk ik)
De kabelboom van DISTRIBUTION Tech is EXACT hetzelfde als het originele kabelboom, sterker nog van DISTRIBUTION Tech is ook een originele kabelboom, alleen door hun gemodificeerd en dat module hangt eraan.

Misschien meteen van de situatie gebruik maken en die dunne OEM speakertjes vervangen door fatsoenlijke?  ;D

Deze kun je dan vervolgens met een adapter ring monteren zodat je niet hoeft te popnagelen.
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

georgenl
17

  • Type Alfa: Guiletta 1.4 MA Exclusive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Zijspiegels automatisch inklappen, wie doet mee?
« Reactie #47 Gepost op: 23 september 2016, 21:43:30 »
Ik heb nog steeds het complete modificatiesetje voor het automatisch inklappen van de zijspiegels staan. Aangezien ik van plan ben om mijn auto te verkopen/in te ruilen, ga ik hem niet meer inbouwen, maar probeer hem los te verkopen.
Ik heb er in totaal 204 euro voor betaald incl. verzendkosten uit Italië.
Voor 150 euro mogen geïnteresseerden hem overnemen.
Zie de foto's een paar pagina's terug.
Ik ga hem 1 dezer dagen ook op het "Te koop" rubriek hier zetten.

Groetjes George


 
*

hdevr000
229

  • Type Alfa: Giulietta 1.4
  • ***
    - Alfist
Re: Zijspiegels automatisch inklappen, wie doet mee?
« Reactie #48 Gepost op: 4 november 2016, 21:30:38 »
Hello

Heb de kit van georgenl gekocht en ingebouwd, en werkt!
Overigens moest je nog wel wat solderen. Ben er blij mee!
*

Giulietta1983
287

  • Type Alfa: Giulietta TCT 1750 TBI QV
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Zijspiegels automatisch inklappen, wie doet mee?
« Reactie #49 Gepost op: 8 oktober 2017, 18:55:42 »
Hmmm als ik dit zo allemaal lees toch maar niet, is nog een aardige klus volgens mij...
Alfa Romeo Giulietta QV TBI TCT Grigio Magnesio Opaco, 3inch downpipe+sportkat JM tuning, Squadra tuning, Ulter eindemper, 290PK 400NM
*

hdevr000
229

  • Type Alfa: Giulietta 1.4
  • ***
    - Alfist
Re: Zijspiegels automatisch inklappen, wie doet mee?
« Reactie #50 Gepost op: 8 oktober 2017, 20:07:14 »
Het is best een gedoe ja. En de handleiding is ongelofelijk onduidelijk.

Maar hij doet het. Kan niet meer zonder...