!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robert69
1.312

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Interessepeiling group buy Apple / Android UConnect module
« Gepost op: 25 juli 2022, 14:59:44 »
Goedemiddag mede-Alfisti,

Zoals je kunt lezen in de Show your ride-topics van @DanielH92  en @ArjanB hebben zij een module in hun radio gebouwd waarmee je het scherm van je telefoon kunt mirroren naar het UConnect-scherm. Daarmee kun je alles op je telefoon handsfree bedienen via het UConnect-schermpje. (telefoon, navigatie, Maps, Spotify, Flitsmeister etc.)

Omdat ikzelf van plan ben zo'n module aan te schaffen en er mogelijk meer geïnteresseerden zijn is het wellicht leuk om hier een group buy van te maken. Ik heb al even geïnformeerd bij de leverancier, deze geeft een korting van 10% op mijn eerste bestelling. Je betaalt dan geen € 330,- maar € 297,-

Het gaat om deze module: https://shop2.eng-custom.com/gb/moduli-android-auto-apple-carplay/copy-of-alfa-romeo-giuliastelvio-carplay-android-auto-mirror-link.html

Deze module kun je ook nog uitbreiden met bijvoorbeeld een achteruitrijcamera.

Heb je interesse om deel te nemen? Laat het dan weten in een comment hieronder. Wees er wel snel bij want ik wil niet te lang wachten met bestellen. Inschrijfdatum tot en met 31 juli. Vervolgens neem ik via PB contact op met alle deelnemers om te bespreken hoe het verder gaat met bestellen en leveren.

Voor meer info over installatie en werking: https://www.clubalfaromeo.nl/forum/show-your-ride/rosso-competizione-qv-tct-van-daniel/30/

Let op: module is alleen geschikt voor het UConnect systeem voor de Giulietta. (voor zover ik weet)
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

DanielH92
1.955

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
*

-Battle-
397

  • Type Alfa: Giulietta QV LE nr474
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Interessepeiling group buy Apple / Android UConnect module
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2022, 10:59:38 »
Goed initiatief 👍

Ik denk er nog ff over na , ik wil eigenlijk eerst nog wat carbon , andere demper en chippen. De module wilde ik bewaren voor volgend jaar 😅
Nu: Giulietta QV Launch Edition #474
Had: Giulietta 1.4MA
Had: 156 sportwagon 1.9JTD
Had: 147 2.0 twinspark.
*

Robert69
1.312

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Interessepeiling group buy Apple / Android UConnect module
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2022, 15:55:36 »
Hier mag een slotje op!
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce