!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Alex64
58

  • Type Alfa: Giulietta
  • **
    - Junior Alfist
Navigatie en zo....
« Gepost op: 9 september 2016, 10:06:16 »
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Giulietta zonder ingebouwde navigatie, na het inlezen kwam ik teveel negatieve berichten tegen, dus bewust gezocht naar een bella zonder.
Echter nu heb ik dus geen Navigatie, Bluetooth en USB in mijn auto, en dit is wel de bedoeling !
Is er een nette oplossing, ik kom wel iets tegen van Garmin, maar geen verkoopadres, om op de plaats van de dashbordklep te plaatsen, en dan geen Tomtom op een houder, maar een pop-up systeem.
Een Din of dubbel Din apparaat op de plaats van de originele radio is ook geen optie.
Wie kan mij op weg helpen ?
*

juniorman
11

  • Type Alfa: Giulietta 1.4ma tct
  • *
    - Startende Alfist
Re: Navigatie en zo....
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2016, 20:45:13 »
Ik heb wel eens op alibaba een systeem met scherm zoals het standaard navigatie opklapbaar scherm gezien.  Leek mij wel een mooi systeem.  Ben zelf wel tevreden met mijn standaard satnav hoor.
*

klaasvanbeek
18

  • Type Alfa: giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Navigatie en zo....
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2016, 22:13:36 »
Ik heb een dubbeldin radio ingebouwd met android.
Was wel even wat hakken en zoeken naar een geschakelde plus maar ik ben er blij mee.
Het vervangende frame had ik van aliexpress voor 80dollar ipv 200euro op nederlandse sites en ben tevreden over de kwaliteit.
*

BartGT
38

  • Type Alfa: GT 3.2
  • *
    - Startende Alfist
Re: Navigatie en zo....
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2016, 14:11:29 »
ik weet even niet de mogelijkheden van wel/ niet dubbeldin laten inbouwen in een Giulietta, maar in mijn GT heb ik jaren geleden een dubbeldin JVC multimedia player laten plaatsen door audio inbouw bedrijf.
Navigatie op smartphone vind ik nog steeds veel beter dan de meeste dubbeldin navigatie systemen dus met een ventilatierooster magneet kun je zeer eenvoudig en simpel je smartphone plaatsen in GT of Giulietta en dan met BT connecten naar dubbeldin speler...  (zie bijv Xqisit ventilatierooster magneet)

JVC heeft nu ook dubbeldin met Apple carplay dus voor android zal er ook wat zijn

Pioneer ben ik niet bekend mee, zal ongetwijfeld nog wat mooier zijn

wellicht helpt dit, succes!




GT 3.2 againnnnnn
voorheen Giulietta QV TCT (Squadra Tuning)
voorheen GT3.2 (Savali)