!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

modellisimo
124

  • Type Alfa: Alfa Giulietta
  • ****
    Amico del club - Alfist
Sluiting rechter achterportier.
« Gepost op: 7 februari 2024, 20:03:01 »
Hallo. Ik heb sinds deze week een probleem. Als ik de deuren afsluit dan gaat het rechterschoen portier niet op slot. De rest wel. Na een aantal keren sluiten met de afstandsbediening bediening sluit ze wel. De dag erna weer hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar zou ik kunnen beginnen met zoeken.
*

modellisimo
124

  • Type Alfa: Alfa Giulietta
  • ****
    Amico del club - Alfist
Re: Sluiting rechter achterportier.
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2024, 21:53:29 »
Vandaag er maar eens aan begonnen. Samen met mijn zoon. Alletwee dachten aan een kabelbreuk. Na veel prutsen, lastige plek om te werken, hebben we 3 kabels in de doorvoer vervangen. Geen resultaat. Mij  zoon kwam op het idee om nasr het slot te kijken. Daar viel op dat de beugel, waar het slot in valt, scheef stond. De schroeven hiervan zaten muurvast. Toch iets techt gezet en weer proberen en zie daar de deur sluit weer. Ik hoop dat dit het probleem was. Vindt dit wel raar. Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt?