!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Ablw
3

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Subwoofer plaatsen in de Giulietta
« Gepost op: 1 april 2023, 14:26:48 »
Dag allen,

Ik zit er aan te denken om een subwoofer te plaatsen in mijn Alfa zonder teveel ruimte op te offeren.
Ik weet dat hier al een paar topics over zijn gemaakt, maar ik had nog een paar vragen.
Ik zit er aan te denken om een underseat subwoofer in de kofferbak te plaatsen zoals de JBL Basspro SL2 (in mijn vorige auto had ik zo''n subwoofer ook echt under the seat, maar mijn achterpassagiers konden hun voeten niet makkelijk kwijt)
of een subwoofer in het reservewiel, zoals een jbl basspro hub of een Pioneer ts-wx610a

Is er iemand die dit zoiets zelf heeft ingebouwd en foto's heeft van hoe hij kabels heeft doorgevoerd vanuit de motorruimte?

Ik hoor ook verhalen over een zekeringkast achterin de kofferbak. Zou het mogelijk zijn om van hieruit de +12v te halen in plaats van zelf een kabel te trekken vanuit de motorruimte?

Alle advies is welkom!