!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.
Heb je de "nieuwe" 240pk motor of de "oude" met 235pk? En weet je ook hoeveel koppel je nu hebt?
Ik ben aan het rondneuzen voor een dubbelen demper voor mijn multiair. Nu heb ik een Abarth 500 gehad met een Novitec uitlaatsysteem zonder laatste demper. Een beetje vergelijkbaar systeem als de Magneti Marelli Bombardone. Deze laatste is ook voor de Giulietta beschikbaar. Iemand ervaring mee?Is het sowieso te doen om zonder laatste demper te rijden. In mijn Abarth werd dat soms echt vermoeiend. Hoe zit dat bij de Giulietta?
Citaat van: alfata op 19 november 2015, 20:27:33Ik ben aan het rondneuzen voor een dubbelen demper voor mijn multiair. Nu heb ik een Abarth 500 gehad met een Novitec uitlaatsysteem zonder laatste demper. Een beetje vergelijkbaar systeem als de Magneti Marelli Bombardone. Deze laatste is ook voor de Giulietta beschikbaar. Iemand ervaring mee?Is het sowieso te doen om zonder laatste demper te rijden. In mijn Abarth werd dat soms echt vermoeiend. Hoe zit dat bij de Giulietta?Ik heb de Ragazzon H2-Line dubbele open (zonder einddemper) uitlaat onder m'n 1.4 MA.Moet eerlijk bekennen dat het op lange stukken rijden soms vermoeiend kan zijn (continu een zwaar geluid).Gelukkig rijd ik niet vaak lange stukken en voor op de korte stukken is het zware, diepe geluid juist wel kick
Sorry jongens, ik ben eigenwijs geweest. Zojuist een Ragazzon H2 Racing 102mm Racing gekocht met diffuser. Als het niet bevalt gaat hij wel weer de verkoop in, maar volgens mij wordt het wel naar mijn smaak, als ik Youtube moet geloven.