!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: TimW op 16 juni 2016, 13:23:13Citaat van: Janneman op 16 juni 2016, 13:03:28Afgelopen dinsdag heeft mijn Giulietta 1.4MA ook haar tuning gehad bij H&S Corse! Ronald van Savali was er zelf om dit te doen. Een erg aardige man en indrukwekkend wat voor stuk software hij ontwikkeld heeft! Motorisch is mijn auto nog helemaal origineel. Hij heeft eerst de nieuwe software ingelezen en toen hebben we samen, om en om, een kort stukje gereden om te kijken hoe de auto reageerde. Het was gelijk lopen als een zonnetje. Ik had eigenlijk geen hele specifieke wensen. Wat ik vooral graag wilde was in het midden gebied van de toeren wat meer vermogen, zodat inhalen en versnellen wat vlotter ging. Met de standaard set up was ik gelijk tevreden. De N stand is echt enorm verbeterd! De 'drivability' is echt zoveel beter geworden. Deze is minder gezappig geworden en het verloop van de toeren en kracht is veel constanter. Je kunt nu echt lekker rijden in N.In D is het extra beetje vermogen ook goed merkbaar. Ze trekt nu een stuk sneller door en je merkt dat je eerder meer vermogen hebt tijdens het versnellen. Maar ook dat het vermogen zich constanter blijft opbouwen.Ik ben erg tevreden, en vooral verbaasd over hoe fijn rijden in N nu is geworden. Ik kan het mensen echt aanraden. (De twee andere Giulietta's waar Ronald voor kwam met dezelde problemen als Alfata en TimW waren na mij aan de beurt. Deze hadden allebei een BMC Airfilter laten plaatsen. Wat klinkt dat lekker zeg! Dat is nog wel iets wat ik ook nog wel zou willen.) De wereld is blijkbaar klein. Hadden de 2 Giulietta's na jou BMC inlegfilters of hadden zij de complete behuizing met de alu aanzuigbuis? Deze laatste vind ik ook wel erg interessant, maar helaas nogal prijzig! In ieder geval de eerste had de complete behuizingen met alu aanzuigbuis en extra opening gemaakt rechtsonder in de honingraat gril. Daarom ook dat gave geluid De tweede klonk ook zo maar heb ik niet onder de motorkap gezien, Ronald was er mee aan het rijden.
Citaat van: Janneman op 16 juni 2016, 13:03:28Afgelopen dinsdag heeft mijn Giulietta 1.4MA ook haar tuning gehad bij H&S Corse! Ronald van Savali was er zelf om dit te doen. Een erg aardige man en indrukwekkend wat voor stuk software hij ontwikkeld heeft! Motorisch is mijn auto nog helemaal origineel. Hij heeft eerst de nieuwe software ingelezen en toen hebben we samen, om en om, een kort stukje gereden om te kijken hoe de auto reageerde. Het was gelijk lopen als een zonnetje. Ik had eigenlijk geen hele specifieke wensen. Wat ik vooral graag wilde was in het midden gebied van de toeren wat meer vermogen, zodat inhalen en versnellen wat vlotter ging. Met de standaard set up was ik gelijk tevreden. De N stand is echt enorm verbeterd! De 'drivability' is echt zoveel beter geworden. Deze is minder gezappig geworden en het verloop van de toeren en kracht is veel constanter. Je kunt nu echt lekker rijden in N.In D is het extra beetje vermogen ook goed merkbaar. Ze trekt nu een stuk sneller door en je merkt dat je eerder meer vermogen hebt tijdens het versnellen. Maar ook dat het vermogen zich constanter blijft opbouwen.Ik ben erg tevreden, en vooral verbaasd over hoe fijn rijden in N nu is geworden. Ik kan het mensen echt aanraden. (De twee andere Giulietta's waar Ronald voor kwam met dezelde problemen als Alfata en TimW waren na mij aan de beurt. Deze hadden allebei een BMC Airfilter laten plaatsen. Wat klinkt dat lekker zeg! Dat is nog wel iets wat ik ook nog wel zou willen.) De wereld is blijkbaar klein. Hadden de 2 Giulietta's na jou BMC inlegfilters of hadden zij de complete behuizing met de alu aanzuigbuis? Deze laatste vind ik ook wel erg interessant, maar helaas nogal prijzig!
Afgelopen dinsdag heeft mijn Giulietta 1.4MA ook haar tuning gehad bij H&S Corse! Ronald van Savali was er zelf om dit te doen. Een erg aardige man en indrukwekkend wat voor stuk software hij ontwikkeld heeft! Motorisch is mijn auto nog helemaal origineel. Hij heeft eerst de nieuwe software ingelezen en toen hebben we samen, om en om, een kort stukje gereden om te kijken hoe de auto reageerde. Het was gelijk lopen als een zonnetje. Ik had eigenlijk geen hele specifieke wensen. Wat ik vooral graag wilde was in het midden gebied van de toeren wat meer vermogen, zodat inhalen en versnellen wat vlotter ging. Met de standaard set up was ik gelijk tevreden. De N stand is echt enorm verbeterd! De 'drivability' is echt zoveel beter geworden. Deze is minder gezappig geworden en het verloop van de toeren en kracht is veel constanter. Je kunt nu echt lekker rijden in N.In D is het extra beetje vermogen ook goed merkbaar. Ze trekt nu een stuk sneller door en je merkt dat je eerder meer vermogen hebt tijdens het versnellen. Maar ook dat het vermogen zich constanter blijft opbouwen.Ik ben erg tevreden, en vooral verbaasd over hoe fijn rijden in N nu is geworden. Ik kan het mensen echt aanraden. (De twee andere Giulietta's waar Ronald voor kwam met dezelde problemen als Alfata en TimW waren na mij aan de beurt. Deze hadden allebei een BMC Airfilter laten plaatsen. Wat klinkt dat lekker zeg! Dat is nog wel iets wat ik ook nog wel zou willen.)
Heeft dat BMC filter in de originele behuizing je nog een merkbaar verschil geleverd in vermogen of koppel?
op ebay.uk worden flat steering wheels aangeboden voor alle type's alfa romeo je kan eigen wensen aangeven als ik het zo zie verbouwd en bekleed hij ze zelfjeroen