!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.
De rode lijnen zijn de metingen met het nieuwe uitlaatsysteem en de oude (eerste) Squadratuning.De blauwe lijnen zijn de metingen van het nieuwe uitlaatsysteem en de daarop geoptimaliseerde nieuwe tuning.Ik had van Stephan begrepen dat de waardes onder de 3000 - 3500 tpm zo'n beetje gelijk zijn en hij zich heeft geconcentreerd op het toerengebied boven 3500 tpm. Daar komt bij dat het meten onder 3000 tpm bijna onmogelijk is, omdat de TCT automatisch terugschakeld naar een lagere versnelling ook al wil je dat niet.
Citaat van: damitch300 op 14 december 2016, 17:17:10http://stores.ebay.it/risicosfizio/Deze man verkoopt gave carbon stickers voor de GiuliettaAlles carbon is wel iets too much, maar ben toch wel benieuwd hoe het logo in carbon op het dashboard uitvalt! Voor €8.... wellicht toch bestellen? :O
http://stores.ebay.it/risicosfizio/Deze man verkoopt gave carbon stickers voor de Giulietta
Nee, ik heb gewoon de standaard koppeling met TCT bak.
De TCT schijnt tot 450NM vrij eenvoudig te kunnen handelen.
Citaat van: Erik op 16 december 2016, 21:19:40Nee, ik heb gewoon de standaard koppeling met TCT bak.Begreep van H&S dat de koppeling van de TCT sterker is, en de bak schakelt op momenten dat het koppel niet maximaal is en daardoor minder belast wordt dan een handbak.
Citaat van: Erik op 16 december 2016, 21:19:40Nee, ik heb gewoon de standaard koppeling met TCT bak.Oke. Ik heb namelijk dezelfde aanvraag liggen bij JMTuning. Even zien wat eruit komt. Heb ook een prijsopgave gedaan bij Scara73. Die is ook interessant.
Citaat van: Bob156 op 16 december 2016, 21:24:00Citaat van: Erik op 16 december 2016, 21:19:40Nee, ik heb gewoon de standaard koppeling met TCT bak.Begreep van H&S dat de koppeling van de TCT sterker is, en de bak schakelt op momenten dat het koppel niet maximaal is en daardoor minder belast wordt dan een handbak.Dat heb ik ook gehoord, maar dat geldt natuurlijk alleen in de "automaatstand". Ik rijd altijd in Dynamic en schakel meestal gewoon met de flippers zodat je zelf je schakelmomenten kan bepalen.
Citaat van: alfata op 17 december 2016, 08:43:11Citaat van: Erik op 16 december 2016, 21:19:40Nee, ik heb gewoon de standaard koppeling met TCT bak.Oke. Ik heb namelijk dezelfde aanvraag liggen bij JMTuning. Even zien wat eruit komt. Heb ook een prijsopgave gedaan bij Scara73. Die is ook interessant.Wat heb je precies voor prijsopgave gevraagd bij JMTuning en Scara73?
Zelf heb ik gekozen voor de ragazzon oplossing, omdat ik van mening ben dat je vlak achter de turbo zo min mogenlijk weerstand wil, wel kostbaar als je het opteld, maar ja ach........Had nog wel een voordeligere alternatief gevonden, sportkat in de downpipe, die van Supersprint is belachelijk duur,Het allternatief voor 750 euro bij BRS
Citaat van: Bob156 op 18 december 2016, 22:00:04Zelf heb ik gekozen voor de ragazzon oplossing, omdat ik van mening ben dat je vlak achter de turbo zo min mogenlijk weerstand wil, wel kostbaar als je het opteld, maar ja ach........Had nog wel een voordeligere alternatief gevonden, sportkat in de downpipe, die van Supersprint is belachelijk duur,Het allternatief voor 750 euro bij BRSInderdaad, hoe minder weerstand hoe beter de flow. Vandaar 76 mm doorsnede en mijn racekat zit op ongeveer 2 meter na de downpipe tussen de voorstoelen. Werkt perfect.