!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.
En meer turbo-lag. Kwaliteit van een ic zit hem in de dichtheid en hoe klein de koelkanalen zijn. Durf best hardop af te vragen of een grotere Intercooler wel nut heeft voor huis-tuin-snelweg gebruik. Je kunt ook de bestaande voor de radiator zetten, dan heb je wel de voordelen van een FMIC maar geen extra lag doordat het aanzuigkanaal langer is geworden .Iemand dat al geprobeerd?
Ik ervaar eigenlijk geen verschil in turbogat (nog steeds aanwezig, maar niet merkbaar meer of minder), maar ik heb ook niet echt een heel eerlijk vergelijk wellicht. Intercooler is in dezelfde tijd gemonteerd als het complete 3" uitlaatsysteem en daarna opnieuw afgesteld door H&S/Revlimit.
Auto van Bob lijkt wel een GTA. Gewoon geen turbo lag en een directe gasrespons. Heerlijk
Citaat van: Ebuzz op 19 december 2017, 13:20:33Auto van Bob lijkt wel een GTA. Gewoon geen turbo lag en een directe gasrespons. HeerlijkMaar het busso geluid blijf je missen
Aantal weken geleden een euro5 t-jet MY2013 Giulietta (120pk) QV Sportiva uit Duitsland gehaald en deze week stage1 laten chippen bij H&S Corse (revlimit)! Op verzoek zowel N als D stand laten aanpassen (vind het zware sturen in D stand nogal overdreven persoonlijk, maar wellicht went dat nog). Alleen jammer dat je de drukverloop daardoor niet ziet (in N stand). Had al wel op facebook een mooie oplossing voor een meter (komt dan i.p.v. linker ventilatorrooster) gevonden dus wellicht dat ik daar binnenkort een echte boostgauge in ga zetten.Is afgesteld op Euro98. Rijdt echt super ! lekker veel koppel onderin en prettig te doseren. Verder nog genoeg plannen maar eerst maar weer even sparen
H&S had laatst een t-jet op hun FB pagina met 200pk dus heeft veel potentie en is sterk blok
Citaat van: ArjanB op 26 januari 2018, 10:30:04H&S had laatst een t-jet op hun FB pagina met 200pk dus heeft veel potentie en is sterk blokDie van Serge doet volgens mij inmiddels ruim 300 en die setup kan uiteindelijk naar over de 400.