!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Stelvio81
4

  • Type Alfa: Stelvio veloce
  • *
    - Startende Alfist
Velgen turbina
« Gepost op: 15 juli 2023, 19:15:13 »
Helaas stoeprandschade aan 2 velgen. Het zijn de originele antraciet Turbina velgen (met de 4 aluminium strepen) nu zijn ze bij qverde voor 525 pst te koop. Wellicht weet iemand een goedkopere leverancier in NL, BE of DU?

Alvast dank!
*

Bottas
849

  • *****
    - Super Alfist
Re: Velgen turbina
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2023, 19:23:32 »
Stoeprandschade is gewoon te herstellen, daar hoef je geen nieuwe velgen voor te kopen.
*

Stelvio81
4

  • Type Alfa: Stelvio veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: Velgen turbina
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2023, 19:32:52 »
Klopt, alles is te herstellen.

Ik wil ze echter gewoon nieuw. Mede omdat dit wss niet de laatste keer zal zijn dat er een stoeprandje geraakt zal worden laat ik de twee beschadigde herstellen en koop ik er twee nieuw  en kan ze dan evt wisselen mocht het weer gebeuren.

Is dus gewoon vraag of iemand goedkopere leverancier weet dan qverde .
*

Bottas
849

  • *****
    - Super Alfist
Re: Velgen turbina
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2023, 19:39:29 »
Als je er 2 op voorraad wil hebben dan moet je er idd 2 bijkopen. Bijzonder.
*

brinkerik
1.831

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Velgen turbina
« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2023, 17:11:18 »
ja
wat voor de 1 bijzonder is, is voor de ander logisch;)  Let it be

Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Stelvio81
4

  • Type Alfa: Stelvio veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: Velgen turbina
« Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2023, 18:45:26 »
O sorry wist niet dat mensen zich eraan storen dat ik alles nieuw wil Hebben. Mij kost het meer aan uitbetaalde  uren wanneer ik vrij moet nemen om velgen ervan af te laten halen en vervolgens week zonder tweede auto zit. Giulietta is voor ons een liefhebbers auto buiten de Stelvio. Wil m zo nieuw mogelijk houden. Was alleen maar vraag of iemand goedkopere leverancier weet. Maar heb ze inmiddels al besteld dus helemaal
Prima verder.