!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

wizer
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Hallo allemaal,

als Nederlandse student in Belgie was het allemaal aantrekkelijker om daar een auto te kopen. Na lang (lees: erg lang) zoeken heb ik dan toch mijn droomauto gevonden. Hoe sterk het er ook op ging lijken dat het een simpel klein autootje werd uit rond 2005, is het dan toch deze mooie Italiaanse geworden.

Gekocht van een particulier die eerste eigenaar was, altijd in de garage heeft gehouden en vaak schoongemaakt. Heeft zijn hart echt in deze auto gehad en ik zal er minstens zo'n groot hart in leggen. Nu al een week in mogen rijden en kan niets anders dan blij zijn.

Hier dus gelijk mijn vraag, gisteren is de 2e balk van de grill eraf gevallen. Helaas kapot gegaan ook. Iemand tips met de beste/goedkoopste oplossing? Moet ik dan een hele grill(set) kopen? Of verkoopt iemand hier toevallig wat? Laat het me graag weten!

Ik heb heel wat (kleine subtiele!) dingetjes te veranderen aan de auto naar mijn eigen smaak en hoop hiervoor aan het juiste adres te zijn, en tevens jullie ervaringen en foto's te bewonderen. Zelf houd ik erg van fotografie maar kan hier de tijd niet altijd voor vinden. Ik hoop ze snel te kunnen maken voor wat betere foto's dan deze.

Greeeets

PS. Bose systeem is waaaauw

Re: Even voorstellen, en gelijk mijn eerste zoektocht! Chromen grill (2e balk)
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2015, 08:47:42 »
 :welcome:
*

bekkie
2.753

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Even voorstellen, en gelijk mijn eerste zoektocht! Chromen grill (2e balk)
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2015, 20:10:16 »
 :welcome:

En veel rijplezier!
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

Martijnn
5

  • Type Alfa: Mito 1.4T 155PK
  • *
    - Startende Alfist
Re: Even voorstellen, en gelijk mijn eerste zoektocht! Chromen grill (2e balk)
« Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2016, 13:51:32 »
Leuke auto jongen! Wat betreft de chrome strip, zou ik richting een autosloop zoeken bij je in de buurt, even bellen of ze een mito hebben staan. Vaak heeft een grote sloop van elk merk wel div onderdelen!
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Even voorstellen, en gelijk mijn eerste zoektocht! Chromen grill (2e balk)
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2016, 15:58:34 »
En als je dat chroom toch zat bent, wrappen

Fons
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120
*

stephansen2
4

  • Type Alfa: mito twin air turbo
  • *
    - Startende Alfist
Re: Even voorstellen, en gelijk mijn eerste zoektocht! Chromen grill (2e balk)
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2016, 12:02:51 »
Heb je het afgebroken stuk nog ?  :welcome: zekers een mooi wagentje