!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Sinixter
44

  • *
    - Startende Alfist
Nieuwe 17 Inch Velgen
« Gepost op: 25 januari 2016, 14:32:49 »
Hallo allemaal,

Na een paar maanden afwezigheid sinds de alarmdag in zoetermeer, ben ik weer terug op het forum  :victory:
Zojuist nieuwe velgen besteld voor de Mito, 17 Inch Monaco Mirabeau Black velgen met Pirelli P Zero Nero Banden. (zwarte velgen voor hoger Sjonnie gehalte  :lol_hitting:)

ze moeten nog geleverd worden! zodra ze binnen zijn gelijk monteren en eronder beunen!  :97:

Foto's zullen volgen als jullie dat leuk vinden...

(twijfel alleen wel of ik niet 18 inch had moeten nemen nu, het enige is dat je gelijk zoveel weg comfort inlevert, hij is ook al 3 cm verlaagd namelijk  :rolleyes: )

“I spent 90% of my money on women, drinks and fast cars. The rest I wasted.” - George Best -
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2016, 17:56:35 »
Die Mito heb ik tijdens alarm van dichtbij goed bekeken en wat ideeen opgedaan om misschien op mijn eigen mito toe te passen althans het is de mito van het vrouwtje en die is nog niet enthiosiast
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120
*

progression
652

  • Type Alfa: Mito Savali 1.4T 150pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2016, 19:18:14 »
Prachtige velgen  :great:
*

Sinixter
44

  • *
    - Startende Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2016, 20:23:55 »
hey Fons leuk om te horen dat je me hebt gezien op de alarm dag! was een leuke eerste ervaring voor mij om daar bij te hebben mogen zijn, dit jaar weer van de partij!
als je wat wilt weten over mijn mito beantwoord ik ze altijd graag! nu komen er weer nieuwe velgen onder , wat vinden jullie is 17 inch een goeie beslissing geweest?

ik hoop snel een leuke foto te kunnen plaatsen.
“I spent 90% of my money on women, drinks and fast cars. The rest I wasted.” - George Best -
*

math
147

  • Type Alfa: Giulietta 1750 QV
  • ***
    - Alfist
  • Alfa Romeo rijden blijft!
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #4 Gepost op: 30 januari 2016, 21:05:52 »
Mooi velgen zoals op de foto? Mito heeft 4 gaten, op de afbeelding 5...dus gaat niet passen
Giulietta 1750 QV, niet standaard uitgevoerd
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2016, 09:55:11 »
hey Fons leuk om te horen dat je me hebt gezien op de alarm dag! was een leuke eerste ervaring voor mij om daar bij te hebben mogen zijn, dit jaar weer van de partij!
als je wat wilt weten over mijn mito beantwoord ik ze altijd graag! nu komen er weer nieuwe velgen onder , wat vinden jullie is 17 inch een goeie beslissing geweest?

ik hoop snel een leuke foto te kunnen plaatsen.


Is goed zoals ik al vermeld had de MiTo is van de vrouw, wil de Mito wel wat aanpassen maar tot op heden wilt zij het nig niet.
Ik heb wat ideeën opgedaan toen ik jouw wagen zag
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120
*

Sinixter
44

  • *
    - Startende Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #6 Gepost op: 1 februari 2016, 10:27:01 »
hey Fons leuk om te horen dat je me hebt gezien op de alarm dag! was een leuke eerste ervaring voor mij om daar bij te hebben mogen zijn, dit jaar weer van de partij!
als je wat wilt weten over mijn mito beantwoord ik ze altijd graag! nu komen er weer nieuwe velgen onder , wat vinden jullie is 17 inch een goeie beslissing geweest?

ik hoop snel een leuke foto te kunnen plaatsen.


Is goed zoals ik al vermeld had de MiTo is van de vrouw, wil de Mito wel wat aanpassen maar tot op heden wilt zij het nig niet.
Ik heb wat ideeën opgedaan toen ik jouw wagen zag

hey Fons,

Mocht je geintresseerd zijn, ik wil mijn nieuwe uitlaat systeem gaan verkopen, hij is op maat gemaakt voor de Mito, en volledig pasklaar op de standaard ophangingspunten, dus er hoeven geen extra ophangingspunten worden gelast op de auto! Ik heb de uitlaat in Juni 2015 op maat laten maken bij PM Performance was toen iets meer dan 800 euro kwijt.

de uitlaat is van INOX gemaakt (RVS)
bij het uitlaat systeem zit een einddemper van het Merk Skytune (zeer hoogwaardige kwaliteit en super mooi geluid!  :dance:)
Sierstukken van het merk Twister (RVS)  (imitatie van de Ferrari F550 Maranello )

Uitlaat is op maat gemaakt onder de LESTER Diffuser , maar heeft de zelfde afmetingen als die van de Cadamuro en Novitec diffuser voor 2 kanten.  (mooiste is natuurlijk de LESTER Versie die ik heb  :)

de Reden dat ik er afstand van doe is omdat ik een nieuw systeem laat bouwen zonder dempers met Akrapovic eindstukken .

(eventueel bij interesse kan ik meer foto's op sturen van het systeem )

mocht je geintresseerd zijn (of iemand anders) kun je contact met me opnemen! ( 06 536 47 549 )

en Fons, nu nog je vrouw overhalen!  :sign0151:
groetjes,

Niels
“I spent 90% of my money on women, drinks and fast cars. The rest I wasted.” - George Best -
*

Sinixter
44

  • *
    - Startende Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2016, 12:35:28 »
Mooi velgen zoals op de foto? Mito heeft 4 gaten, op de afbeelding 5...dus gaat niet passen

ik heb via online velgen deze velgen voor mijn Mito besteld, naafgat 4x100 dus deze velg op de foto maar dan met 4 gaten  ;)
foto was als voorbeeld  :victory:
“I spent 90% of my money on women, drinks and fast cars. The rest I wasted.” - George Best -
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #8 Gepost op: 1 februari 2016, 17:27:06 »
Ha die Niels, bedankt voor het aanbod maar dat krijg ik zeker niet verkocht aan het vrouwtje.
Ik probeer eerst af ik haar zo ver kan krijgen om de achterruiten te verduisteren en de voorkant te plasticdippen of wrappen

Fons
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120
*

Sinixter
44

  • *
    - Startende Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #9 Gepost op: 2 februari 2016, 16:08:41 »
Citaat van: Fons op  1 februari 2016, 17:27:06
Citaat van: Fons op  1 februari 2016, 17:27:06
Ha die Niels, bedankt voor het aanbod maar dat krijg ik zeker niet verkocht aan het vrouwtje.
Ik probeer eerst af ik haar zo ver kan krijgen om de achterruiten te verduisteren en de voorkant te plasticdippen of wrappen

Fons

haha ja ik heb het geluk dat me vriendin alles wat ik aan de auto doe of laat doen , het altijd goed en prachtig vindt ''Zolang het maar originale Ricambi'' is  :D . toen we elkaar leerde kennen 4 jaar geleden had ze het altijd over Audi, en dat mijn auto een goed voorbeeld was van een probleem Alfa romeo, en dat Audi een top merk is waar nooit problemen zijn   :sign0023:, ik heb haar toen verteld dat die storingen in me auto kwamen doordat zij het de hele tijd over Audi's had terwijl ze in me Mito zat , daar zijn de Alfa Zielen gevoelig voor   :stfu: na een tijdje werd ze verliefd op de Mito , ik noem dat het Alfa Virus wat ze heeft opgelopen  :Woot_Emoticon: en nu wil ze zelf een witte Mito of Juul kopen  , ik zeg voor me zelf  :sign0098:
“I spent 90% of my money on women, drinks and fast cars. The rest I wasted.” - George Best -
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Nieuwe 17 Inch Velgen
« Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2016, 19:00:51 »
Goed bezig
Die van mij is overgestapt van een fiat 500 die we aardig vertimmert hebben
Andere luchtfilter (kn), verlaagd eibach, ragazzon einddemper zonder tussendemper, spacers rondom en optisch nog wat kleine dingen.
Per toeval kwam ik de mito tegen bij een lokale dealer en na het proefrit in een punto en daarna was ze verkocht ondanks dat de mito erg stuiterde met de 18 inch velgen.
Maar deze keer wilde ze de wagen standaard laten maar hopelijk krijg ik haar zover dat wat kleine aanpassingen toch worden uitgevoerd.

Zelf heb ik ook een alfa
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120