!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Citaat>>Heb zelf eerlijk gezegt geen problemen, alleen bij scherpe bocht op langzame snelheid bij inparkeren en zo<<De garage verlatend moet ik met volle stuuruitslag uiterst rechts draaien om niet in de heg te rijden. Dan uiterst links draaien om de oprit af te komen. 50 meter verder einde weg rechts en ook daar een flinke draai in het stuur en op iedere parkeerplaats draai je toch al gauw 90 graden of meer in of uit. Kortom de wagen heeft al 4 tot 6 keer hinderlijk gekreund, gestuiterd en geknarst voordat ik 3 km verder de plek bereikt heb waar ik een aantal keren per week kom. Zie onderstaand het lijstje auto's die allemaal ik in mijn leven versleten heb. Daar was er niet één bij die als een springpaard door de bocht is gegaan. Ik heb dus ook 18" Lusso velgen met Goodyear Eagle F1 banden met dezelfde maten. Of AWD iets uitmaakt kan ik niet beoordelen maar ik sluit niet uit dat mijn combinatie heviger knarst dan bij anderen. Het is alleen Zoef die in deze draad ook duidelijk zijn ongenoegen liet blijken. De anderen nemen het voor lief. Ik niet dus. Als je meer dan een halve ton voor een auto neertelt, wil je er met plezier in rijden. Bij mij is echter de lol er een beetje vanaf op deze manier. Morgen ga ik actie ondernemen en als ik wat positiefs te melden heb zal ik het zeker laten weten.
>>Heb zelf eerlijk gezegt geen problemen, alleen bij scherpe bocht op langzame snelheid bij inparkeren en zo<<
Klinkt hoopvol gevend. Maar met de huidige flinke vorst ga ik vooralsnog als een kangoeroe door de bocht.....
Wat ik ook al aangaf runflat banden zijn een stuk stuger, en dan wordt het natuurlijk ook al extra versterkt, en de kou helpt ook al niet mee.