!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

Stiggy
392

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • ****
    - Senior Alfist
Giulia kofferset
« Gepost op: 8 maart 2024, 17:26:10 »
“Travelling light” is niet ons sterkste punt. Voor de wat langere rondreizen in Italië hebben we over het algemeen 2 groot formaat koffers mee, en dan nog een aantal weekend tassen en/of handbaggage koffers. Tot nu toe kregen we het altijd in de auto’s die ik gehad heb (hatchbacks), maar in in de Giulia: no way. Zelfs enkel de 2 koffers passen al niet achterin  :o 

Hoe doen  jullie dit? Ik ga toch echt niet met een dakkoffer of zo op pad. Koffer op de achterbank is ook niet ideaal, zeker niet als je op een uitje bent tussen 2 stops in en je de auto met koffers en al ergens parkeert.

Iemand wellicht een mooie tailor made Giulia koffer/tassenset gevonden die de ruimte optimaal benut?
*

Hjcvdm
58

  • Type Alfa: Stelvio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulia kofferset
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2024, 18:33:56 »
Ik heb voor mijn Stelvio de set van Car-bags, 6 tassen die perfect passen. Zeer tevreden mee. Er is vast iets vergelijkbaars te krijgen voor de Guilia
*

Stiggy
392

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Giulia kofferset
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2024, 18:40:08 »
Ik had zelf nog niet echt iets gevonden. Car-bags heeft wel 2 sets voor de Stelvio maar geen voor de Giulia. 
*

Hjcvdm
58

  • Type Alfa: Stelvio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulia kofferset
« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2024, 18:44:03 »
Ik denk dat ze uitverkocht zijn maar hier is de set nog wel beschikbaar: https://www.dakdragerexpert.nl/car-bags/alfa-romeo-carbags/carbag-alfa-romeo-giulia/
*

Stiggy
392

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Giulia kofferset
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2024, 18:46:37 »
Ah bedankt!  :PDT_Armataz_01_37: