!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

Robert69
1.314

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Keyless entry sleutels bewaren
« Gepost op: 22 maart 2024, 21:18:35 »
Giulisten en Stelvisten,

Hoe bewaren jullie thuis de sleutels om het dievengilde geen vrije toegang te geven tot jullie auto? Heb nu en lillik metalen geldkistje (met zonder geld!) waar ik de sleutels in bewaar maar vroeg me af of er een meer stijlvolle oplossing is?
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Hjcvdm
58

  • Type Alfa: Stelvio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Keyless entry sleutels bewaren
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2024, 21:24:58 »
Ik bewaar mijn sleutel in een key Jack van lojack: https://lojack.nl/product_keyjack.html. Reservesleutel in een kluis. Overigens heb ik keyless entry uitgezet.
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Keyless entry sleutels bewaren
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2024, 21:32:30 »
Heb nu en lillik metalen geldkistje (met zonder geld!) waar ik de sleutels in bewaar
Hier een tijdje precies hetzelfde omdat er toch zo'n ding ongebruikt in een kast stond. Kistje in, kistje uit een week of drie volgehouden, toen maar gewoon keyless entry uitgezet.
*

Robert69
1.314

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Keyless entry sleutels bewaren
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2024, 16:08:56 »
Heb nu en lillik metalen geldkistje (met zonder geld!) waar ik de sleutels in bewaar
Hier een tijdje precies hetzelfde omdat er toch zo'n ding ongebruikt in een kast stond. Kistje in, kistje uit een week of drie volgehouden, toen maar gewoon keyless entry uitgezet.

Heb je het al lang volgehouden, ik ben het na drie dagen al zat. En het mooie is: keyless entry stond al uit ;D
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

jwq
2.620

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Keyless entry sleutels bewaren
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2024, 16:20:58 »
staat bij mij ook vanaf practisch nieuw uit..... ;)
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

hetbegonmeteen33
9

  • Type Alfa: Stelvio 02-2020
  • *
    - Startende Alfist
Re: Keyless entry sleutels bewaren
« Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2024, 10:53:13 »
Ik bewaar mijn sleutel in een key Jack van lojack: https://lojack.nl/product_keyjack.html. Reservesleutel in een kluis. Overigens heb ik keyless entry uitgezet.

Die gebruik ik inderdaad ook al jaren voor de moderne autokeys van vandaag de dag. De Lojack hoesjes werken echt prima. 

Eenmaal zelfs meegemaakt: ze werken zò goed, dat mijn autosysteem niet in de gaten had  dat mijn key in de laptop tas zat, terwijl ik de achterklep open en weer "op slot" deed. Met laptop tas ging de key dus het kofferruim in, en toch gewoon op slot. Maar goed: dat was dus een gevalletje eigen domheid -  en een uitdaging! 😂