!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Moet toch niet zo moeilijk zijn om die wagen voor 39995 aan te bieden, dan maar iets minder winst per wagen maar de psychologische grens van 40.000 lijkt me belangrijker zodat ermeer wagens worden verkocht.Prijsstelling heeft uiteraard ook te maken wat de prijzen zijn van een a4, 3 serie en de c klasseFons
Dat ligt er natuurlijk ook erg aan wat de basismotorisering wordt, hoe de standaard uitrusting is etc..
Uit betrouwbare bron weet ik nu dat de QV's in december worden afgeleverd bij de dealers in NL. De overige modellen inclusief de 'instappers' staan naar verwachting in mei 2016 in de showroom. Prijzen vanaf de 40.000 euro. Nog spannend is of de importeur de minst dure versie onder de 40 kan aanbieden of dat we al boven de 40 beginnen... Het zal natuurlijk om de goedkoopste dieselversie gaan, die moet het absoluut gaan doen in NL. Dat móet het volumemodel worden, anders zie ik (en de dealers eveneens) het somber in.
Kan me niet voorstellen dat het zover komt dat het het einde van VAG is, daarvoor zijn ze te belangrijk en hebben ze veel te veel macht en wordt er te veel politiek gelobbbyed. Wat denk je dat er in Duitsland gebeurt als VAG het niet red?