!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: TimW op 3 mei 2016, 10:11:19Citaat van: TimW op 3 mei 2016, 10:11:19Citaat van: leonm op 2 mei 2016, 15:44:07Citaat van: leonm op 2 mei 2016, 15:44:07Benzine mag 200 pk zijn , wel liever met handbakDiesel 136 pk is geknepen versie van de 150 pk, prijs is hetzelfde zoals je kunt zien. Deze versie is eigenlijk alleen nog maar interessant voor Wallonië/Brussel aangezien daar de BIV (belasting op in verkeersstelling) nog altijd berekend wordt op basis van cilinderinhoud/vermogen. Voor Vlaanderen is dat al 100% op uitstoot berekend, dus kun je beter de 150 pk versie nemen.En ja, het is te gek voor woorden dat we in zo'n klein landje 2 verschillende belastingsystemen hebben voor auto's Wees blij dat je niet het Nederlandse belastingsysteem hebt en dan met name de BPM welke auto's hier ongelooflijk duur maken, jullie kunnen voor hetzelfde geld heel wat meer krijgen. We moeten het elders afgeven... er is gewoon minder budget beschikbaar voor de wagen.
Citaat van: leonm op 2 mei 2016, 15:44:07Citaat van: leonm op 2 mei 2016, 15:44:07Benzine mag 200 pk zijn , wel liever met handbakDiesel 136 pk is geknepen versie van de 150 pk, prijs is hetzelfde zoals je kunt zien. Deze versie is eigenlijk alleen nog maar interessant voor Wallonië/Brussel aangezien daar de BIV (belasting op in verkeersstelling) nog altijd berekend wordt op basis van cilinderinhoud/vermogen. Voor Vlaanderen is dat al 100% op uitstoot berekend, dus kun je beter de 150 pk versie nemen.En ja, het is te gek voor woorden dat we in zo'n klein landje 2 verschillende belastingsystemen hebben voor auto's Wees blij dat je niet het Nederlandse belastingsysteem hebt en dan met name de BPM welke auto's hier ongelooflijk duur maken, jullie kunnen voor hetzelfde geld heel wat meer krijgen.
Benzine mag 200 pk zijn , wel liever met handbakDiesel 136 pk is geknepen versie van de 150 pk, prijs is hetzelfde zoals je kunt zien. Deze versie is eigenlijk alleen nog maar interessant voor Wallonië/Brussel aangezien daar de BIV (belasting op in verkeersstelling) nog altijd berekend wordt op basis van cilinderinhoud/vermogen. Voor Vlaanderen is dat al 100% op uitstoot berekend, dus kun je beter de 150 pk versie nemen.En ja, het is te gek voor woorden dat we in zo'n klein landje 2 verschillende belastingsystemen hebben voor auto's
Citaat van: TimW op 4 mei 2016, 20:34:32Citaat van: TimW op 4 mei 2016, 20:34:32Citaat van: damitch300 op 3 mei 2016, 19:08:30Citaat van: damitch300 op 3 mei 2016, 19:08:30valt "mee". Had ze hoger geschat.Dus over 2 a 3 jaartjes voor 20k een mooie op de kop tikken? Hopelijk schrijven ze goed af de eerste kms hahaNou ja, ze zijn amper goedkoper dan een vergelijkbare 3 serie, had je verwacht dat Alfa zichzelf boven BMW zou prijzen?Het is al een tijdje duidelijk dat Alfa met de Giulia hogerop wil en de 3 serie, A4 en C klasse als directe concurrenten ziet. Dat de prijsstelling overeenkomstig is (misschien met iets meer basisuitrusting of iets meer vermogen als gelijk geprijsde 3 serie's, A4-en of C klasse's) is dan ook geen verrassing.
Citaat van: damitch300 op 3 mei 2016, 19:08:30Citaat van: damitch300 op 3 mei 2016, 19:08:30valt "mee". Had ze hoger geschat.Dus over 2 a 3 jaartjes voor 20k een mooie op de kop tikken? Hopelijk schrijven ze goed af de eerste kms hahaNou ja, ze zijn amper goedkoper dan een vergelijkbare 3 serie, had je verwacht dat Alfa zichzelf boven BMW zou prijzen?
valt "mee". Had ze hoger geschat.Dus over 2 a 3 jaartjes voor 20k een mooie op de kop tikken? Hopelijk schrijven ze goed af de eerste kms haha
De schade aan de blauwe auto komt niet overeen met de schade aan de giulia. (Qua vorm )Er ligt geen rommel op de grond.
de eerste review!http://www.evo.co.uk/alfa-romeo/giulia/17702/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-review-alfas-best-car-for-years