!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

volhouder
63

  • Type Alfa: Giulia 2.9
  • **
    - Junior Alfist
  • Italiaanse auto's hebben iets .
tweeter demontage voorruit
« Gepost op: 28 januari 2022, 16:16:54 »
Ik wil de tweeters bij de voorruit van mijn Giulia vervangen maar je kan er slecht bij . Is hier ervaring aanwezig hoe ik die dingen eruit krijgt ?
eerdere Alfa's: 2 Giulietta 1.6  , Giulietta 2.0 (met kontje) Alfa 75 1.8  nu Giulia 2.9
*

Rohit
306

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • ****
    - Senior Alfist
Re: tweeter demontage voorruit
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2022, 16:01:26 »
Als je ze vervangt maak ff tutorial hahaha. En welke hardware je hebt gebruikt! Succes!
156 1.6 TS  120 PK
159 1.9 JTDm Squadra Massimo 160 PK
Giulia 2.2 JTDm Squadra Massimo 242 PK! 😍
*

volhouder
63

  • Type Alfa: Giulia 2.9
  • **
    - Junior Alfist
  • Italiaanse auto's hebben iets .
Re: tweeter demontage voorruit
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2022, 18:16:06 »
Nou , ik heb ze eruit , dat wilt zeggen eentje , de ander kon ik bij het stekkertje en dat kan voldoende zijn . Echt lekker gaat het niet . Het is een onmogelijke constructie . Direkt achter de voorruit zit nog een klem waar je absoluut niet bij kan . Beetje geweld gebruikt .  Ga er een tweeter opzetten die naar binnen wijst in een aparte behuizing . De roostertjes zijn nog intact dus je ziet er verder niets van . Als je het gaat proberen , probeer dan toch je gereedschap (ik heb een interieur setje van fatsoenlijke kwaliteit ) aan de achterkant . dus bij de voorruit , ertussen te krijgen . Krijg morgen 2 stel tweeters binnen , kijken wat het beste past en klinkt .
https://www.giuliaforums.com/threads/replacing-or-upgrading-hk-subwoofer.28897/page-5#lg=thread-28897&slide=6 
eerdere Alfa's: 2 Giulietta 1.6  , Giulietta 2.0 (met kontje) Alfa 75 1.8  nu Giulia 2.9
*

volhouder
63

  • Type Alfa: Giulia 2.9
  • **
    - Junior Alfist
  • Italiaanse auto's hebben iets .
Re: tweeter demontage voorruit
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2022, 21:05:18 »
eerdere Alfa's: 2 Giulietta 1.6  , Giulietta 2.0 (met kontje) Alfa 75 1.8  nu Giulia 2.9