!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Citaat van: Milan.M op 16 juni 2019, 21:23:49Voor die mensen die het niet weten: er zit een verschil in rijhoogte tussen de bouwjaren!Waarom Alfa dit gedaan heeft is niet bekend.oZie:https://youtu.be/rUmMbrOn3_g?t=700Hey Milan, de rijhoogte is inderdaad vanaf bouwjaar 2018 z on 2,5 cm omhoog gegaan, en dit heeft Alfa in gang gezet simpelweg vanwege de (vele) geluiden uit de markt (Voornámelijk in USA en UK ) , van het continu aan flarden rijden van de adaptieve frontspoiler , en dat is een uiterst kostbare grap uiteraard (Wánt carbon) ! 2,5 cm is natuurlijk GI GAN TISCH , en daarom ook geen gezicht, waardoor alsnóg het overgrote deel van de kopers van een vanaf 2018 em omlaag gooien met 1 tot 4 cm, en terecht, want tis tenslotte geen SUV lees STELVIO :-) !!
Voor die mensen die het niet weten: er zit een verschil in rijhoogte tussen de bouwjaren!Waarom Alfa dit gedaan heeft is niet bekend.oZie:https://youtu.be/rUmMbrOn3_g?t=700
Citaat van: jan engelaar op 19 juni 2019, 02:02:24Citaat van: Milan.M op 16 juni 2019, 21:23:49Voor die mensen die het niet weten: er zit een verschil in rijhoogte tussen de bouwjaren!Waarom Alfa dit gedaan heeft is niet bekend.oZie:https://youtu.be/rUmMbrOn3_g?t=700Hey Milan, de rijhoogte is inderdaad vanaf bouwjaar 2018 z on 2,5 cm omhoog gegaan, en dit heeft Alfa in gang gezet simpelweg vanwege de (vele) geluiden uit de markt (Voornámelijk in USA en UK ) , van het continu aan flarden rijden van de adaptieve frontspoiler , en dat is een uiterst kostbare grap uiteraard (Wánt carbon) ! 2,5 cm is natuurlijk GI GAN TISCH , en daarom ook geen gezicht, waardoor alsnóg het overgrote deel van de kopers van een vanaf 2018 em omlaag gooien met 1 tot 4 cm, en terecht, want tis tenslotte geen SUV lees STELVIO :-) !! Ah ja dat klinkt als een vrij logische reden Helemaal niet bij stil gestaan.
Mijn supertje van 2019 heeft een ruimte van 7cm voor en achter, gemeten tussen spatbordrand en bovenzijde band.Bij verlaging van 2,5cm bij een Eibach set, blijft er nog 4,5 cm over en dat is voldoende om het SUV gehalte eraf te krijgen en de auto toch fatsoenlijk rijdbaar te houden bij drempels etc. Ik wil geen beschadigingen aan de onderzijde oplopen omdat hij te laag ligt.
Hey Milan, de rijhoogte is inderdaad vanaf bouwjaar 2018 z on 2,5 cm omhoog gegaan, en dit heeft Alfa in gang gezet simpelweg vanwege de (vele) geluiden uit de markt (Voornámelijk in USA en UK ) , van het continu aan flarden rijden van de adaptieve frontspoiler , en dat is een uiterst kostbare grap uiteraard (Wánt carbon) ! 2,5 cm is natuurlijk GI GAN TISCH , en daarom ook geen gezicht, waardoor alsnóg het overgrote deel van de kopers van een vanaf 2018 em omlaag gooien met 1 tot 4 cm, en terecht, want tis tenslotte geen SUV lees STELVIO :-) !!
Hey Jan, de vraag is of Eibach zijn veren ontwikkeld heeft op de Giulia van voor de verhoogde veren periode 2018/19. Als dat zo is zakt hij 5 cm, i.p.v. 2,5cm.
Heb jij een duidelijke foto van je verlaagde Giulia?
Is dat jou Giulia?