!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

FotogrAlfa
1

  • Type Alfa: (Sparende) Giulia 2.0T
  • *
    - Startende Alfist
  • Hobby Fotograaf gericht op Alfa Romeo
Zoekende naar Giulia Alfist omgeving Arnhem📸
« Gepost op: 24 september 2023, 20:24:36 »
Goedenavond, Bij deze mijn allereerste bericht op dit platform. Ondanks dat ik nog geen bezitter ben van een Alfa Romeo, voelt het wel goed om mij een beetje in de community te mengen. Beter lekker vroeg dan later, toch!

Vanmiddag een vriendelijke meneer ontmoet in omgeving Arnhem, terwijl ik vol enthousiasme zat te genieten van de Giulia Veloce die meneer bezat. Fijne babbel gemaakt en de wagen volledig mogen bezichtigen. Uiteindelijk de kans gekregen om een aantal foto’s te maken met mijn Nikon camera (die ik gelukkig bij mij had)

Nu heb ik meneer uiteraard bedankt, maar heb ik verder nergens aan gedacht. Graag verwerk ik de gemaakte foto’s en deel ik deze met de eigenaar, zodat ook hij in het bezit is. (En er uiteraard naar terug kan blikken met een glimlach)

Nu gaat alleen deze meneer weten dat ik het over hem heb, en vanwege privacy redenen zal ik de gemaakte foto’s en/of overige details niet zonder toestemming op dit platform zetten.

Dus, mocht jij dit lezen, stuur mij dan gerust een prive bericht als ik jou hiermee een gunst kan doen. Wie weet kunnen wij in de toekomst een wat uitgebreidere fotoshoot verwezenlijken voor de prachtige Giulia Veloce (volledig op vrijwillige basis) en ontstaat er een mooie samenwerking!

Ik hoop je nog eens te ontmoeten! & voor de overige Alfisten, het beste gewenst en hopelijk tot snel in mijn eigen Giulia!

Groet, Groots fan van de Alfa Romeo Giulia. Ambitieus aan het werk voor het bezitten van een eigen Giulia. Hobby fotograaf in mijn vrije tijd, altijd open voor nieuwe mensen en vrijwillig fotograferen voor andere hobbyisten!
*

Alfa 147 Ti
1.605

  • Type Alfa: Giulia 2.0 Veloce Q2
  • *****
    - Super Alfist
Re: Zoekende naar Giulia Alfist omgeving Arnhem📸
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2023, 20:31:46 »
Welkom op dit leuke forum je Jan natuurlijk altijd het kenteken onzichtbaar maken dan hebben wij ook nog wat te genieten.
Wat het ook mag verbruiken een Alfa moet je gebruiken.

Alfa Giulia Veloce Q2 2022 Verde Visconti, Meta
Mijn ex Auto’s
Alfa Giulia 2.0 T Super. 2017
 Alfa 159 1750 TBI S.W 2011 Alfa 159 2.2 S.W 2007 Alfa 147 2004 Volvo 480 Turbo 1994 Mini Cooper 1300 Carbarateur 1991 Mini Jet Black 1989 Mini 1987.