!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Stiggy, Kotomoto, Brams77 en 7 gasten bekijken dit topic.
Ik heb overleg gehad met Alan, die op deze manier met zijn Giulia omgaat…… https://www.facebook.com/1214270317/videos/pcb.10241984931219242/932485779205982Gr Ron
Als er meer dan 1 reactie nodig is om duidelijkheid te krijgen dan vraag ik me af of een remupgrade wel zo'n goed idee is. Van horen zeggen zijn remmen toch best een belangrijk onderdeel van een auto, daar wil je toch niet allerlei vage shizzle mee uithalen omdat het leuker staat?
Citaat van: Robert69 op 19 januari 2026, 14:19:01Als er meer dan 1 reactie nodig is om duidelijkheid te krijgen dan vraag ik me af of een remupgrade wel zo'n goed idee is. Van horen zeggen zijn remmen toch best een belangrijk onderdeel van een auto, daar wil je toch niet allerlei vage shizzle mee uithalen omdat het leuker staat?Mee eens hoor. Maar kijk nou:
@Stiggy: Ik vind het oprecht ook tof staan. Maar ik zou dan er dan eerder voor kiezen om er dan goed geld tegenaan te smijten en een big brake set te laten installeren dan dit gehobby.Wat Fries al zegt: wat als je een noodstop moet maken, hoe houdt het gebeuren zich dan? En wat zegt de verzekering als blijkt dat je zelf aan je remmen hebt geklust na een ongeluk waarbij je net een paar meter remweg te kort kwam? Dat je er als een dwaas mee door sneeuw kan scheuren zegt verder niks.
met de tuning is een wat beter remvermogen ook niet verkeerd.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat met 120km/u een bocht inrijden met een 200pk auto hetzelfde is als met een 500pk auto.