!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Zeker netjes! Ik ben er nog niet aan toe. Ik ben benieuwd bij welke kilometerstand mijn wielkuipen daar uit elkaar vallen.
Die van mij rond de 70xxx dus het kan sneller
Citaat van: Fries74 op 29 januari 2025, 04:59:53Die van mij rond de 70xxx dus het kan sneller70 dkm is al snel zeg. Bij mij na 183 dkm nog steeds netjes. Spuit jij de wielkuipen regelmatig schoon met hogedrukreiniger?
Citaat van: Busso op 29 januari 2025, 10:38:59Citaat van: Fries74 op 29 januari 2025, 04:59:53Die van mij rond de 70xxx dus het kan sneller70 dkm is al snel zeg. Bij mij na 183 dkm nog steeds netjes. Spuit jij de wielkuipen regelmatig schoon met hogedrukreiniger?Ik besefte me laatst dat ik dat dus wel doe (deed)
Helemaal blij!