!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

AlfistEnzo
4

  • Type Alfa: GT, GT, MiTo
  • *
    - Startende Alfist
GEZOCHT! Blackline velgen
« Gepost op: 11 oktober 2021, 23:48:21 »
Beste Alfisten,

Ik ben op zoek naar een net setje blackline velgen!
Ik heb in de maand september 2 GT’s gekocht de 1 is een 2.0 JTS imola uit 2008 (180k gelopen) en de ander is een 1.8 TS opknapper uit 2006 (110k gelopen) van een oud vrouwtje ( dus 1 eigenaar en dealer onderhouden) alleen was de beste vrouw op leeftijd slechts 1m 50 en heeft het nodige over het hoofd gezien waar je normaal niet tegen aan moet rijden. Deze auto heb ik gekocht voor 500 piek en zal zo’n 3 tot 3,5k aan kosten hebben hij is grijs en wordt zwart en wil er dus mooie Blackline velgen onder! Wie kan mij helpen aan een mooi setje!

Groetjes Enzo

De bijlage betreft een foto van de velgen die ik zoek de 1.8 en de 2.0
*

Busso
884

  • Type Alfa: 147 - Giulia
  • *****
    - Super Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: GEZOCHT! Blackline velgen
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2021, 11:10:51 »
Als ik jouw was zou ik ook Facebook in de gaten houden. Een aantal weken geleden had Richard  Douma daar een setje te koop in kleur gunmetal.

Zelf houd ik het ook in de gaten omdat ik een setje zilveren blacklines wil voor mijn GTA.
147 GTA Rosso / Giulia 2.0T Pack Veloce Squadra Massimo
Ex 159 TBI TI Berlina, GT JTD 2006, 147 1.6 2003, Alfa Sud 1.5 1981 en vele andere auto's
*

AlfistEnzo
4

  • Type Alfa: GT, GT, MiTo
  • *
    - Startende Alfist
Re: GEZOCHT! Blackline velgen
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2021, 11:29:13 »
Ja ik heb ook met Richard erover gesproken maar van zeeland naar friesland doe je niet ff


Maar bedankt voor je tip