!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

IKON
6

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Ik heb vanochtend in de stromende regen een klein vrachtautotje over het hoofd gezien bij het achteruit rijden. Met veel geluk hoef ik alleen de achterklep en het rechter achterlicht te vervangen.
Heeft iemand nog een achterklep beschikbaar voor modeljaar 2016?

Bij voorkeur in de kleur Rosso Alfa, code: VR. 414/C.
Andere kleur is ook oke als we een mooi bedrag overeen kunnen komen. Dan laat ik de klep op kleur spuiten.
Mag verder helemaal kaal zijn (liefst met ruit erin, maar als het niet is, is het ook goed), ik kan alle overige onderdelen namelijk nog gebruiken en omzetten.

Zo staat ze er nu bij    


*

DanaBanana
782

  • *****
    - Super Alfist
Re: Gezocht Achterklep Giulietta 2016 (pref. Rosso Alfa Uni VR. 414/C Glasurit/R-M)
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2023, 16:19:57 »
Altijd balen zo'n schade, maar lijkt me prima te fixen.
Voor wat betreft de achterklep: zelfs al vind je er eentje in Rosso Alfa, dan wordt het nog steeds spuiten lijkt me. Kan me niet voorstellen dat je zomaar plaatwerk van verschillende auto's kunt uitwisselen zonder kleurverschil. Of zie ik dat verkeerd?
*

IKON
6

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Gezocht Achterklep Giulietta 2016 (pref. Rosso Alfa Uni VR. 414/C Glasurit/R-M)
« Reactie #3 Gepost op: 25 augustus 2023, 19:10:17 »
Voila. 9 stuks, waaronder ook een rode
https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/magazijn/merk/alfa-romeo/model/giulietta/modelcode/3004-giulietta-(940)/onderdeel/achterklep/

Dankjewel voor de link :). Ik wist wel van onderdelen lijn, maar ik ben goedkoper uit als ik een achterklep uit Engeland laat overkomen terwijl daar €140 verzending bij zit. Onderdelen zijn daar altijd relatief duur en dan heb je een flink oudere achterklep, soms met al ander glas erin met een andere tint. Daarom vraag ik of hier iemand misschien nog iets heeft. Als niet dan wordt het toch maar zoiets :).
*

IKON
6

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Gezocht Achterklep Giulietta 2016 (pref. Rosso Alfa Uni VR. 414/C Glasurit/R-M)
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2023, 19:11:41 »
Altijd balen zo'n schade, maar lijkt me prima te fixen.
Voor wat betreft de achterklep: zelfs al vind je er eentje in Rosso Alfa, dan wordt het nog steeds spuiten lijkt me. Kan me niet voorstellen dat je zomaar plaatwerk van verschillende auto's kunt uitwisselen zonder kleurverschil. Of zie ik dat verkeerd?

Er kan verschil in de mengingen zitten bij verschillende jaartallen. Daarnaast kan weersinvloed verschil gemaakt hebben. Maar een zelfde die ook uit 2016 komt moet lukken zonder dat je het echt ziet. Maar als niet dan kleur laten scannen en spuiten inderdaad :).