!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

*

Remco159
1

  • Type Alfa: 159 SW 2.2JTS
  • *
    - Startende Alfist
Gezocht Toevoerleiding/Vulpijp 159 SW 2.2JTS
« Gepost op: 19 maart 2024, 09:09:28 »
Beste Alfisten,

Ik rijd al 7 jaar in mijn 159 SW 2.2JTS met heel veel plezier. Een hele fijne auto voor lange ritten.
Sindskort kan ik alleen niet meer tanken, het tankpistool slaat meteen af. Er blijkt volgens mijn garage iets gebroken te zijn in de vulpijp naar de brandstoftank. Tanken is hierdoor onmogelijk geworden. Ik heb er nog zo'n 20 liter in zitten, daarna wordt het duwen geblazen als ik nog met de Alfa rijden wil, want het betreffende onderdeel is niet meer verkrijgbaar. De dealer heeft het geprobeerd, ik heb me al een aantal keren aangemeld met deze vraag bij de onderdelenlijn. Ik heb alle Ebays afgezocht en flink gegoogelt. Maar het onderdeel is nergens te vinden.

Heeft iemand hier toevallig deze toevoerleiding ongebruikt in zijn bureaulade liggen en wil je er wel vanaf? Ik zou hem heel erg graag van je overnemen.

Het is onderdeelnummer: 50504915 / Familie AC76 - Vulpijp