!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Reinders
3

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • *
    - Startende Alfist
Giulia Velgen 19
« Gepost op: 13 maart 2024, 14:01:20 »
Er zijn al een heel tal topics over dit onderwerp geweest, maar helaas kom ik er niet aan uit.
Voor mijn recent aangeschafte Giulia diesel super in titanio imola, ben ik opzoek naar een setje velgen!

Ik zoek: 19 inch performance velgen als breedset. Maarrr.. in het zilver...
Zoals vele vind ik 2000 euro voor enkel velgen al gauw wat prijzig. :-X

Velgen zoals de DEVO velgen bij Giva of de GMP Drake zijn (zover ik weet) niet te leveren als breedset in het zilver.
En om dit soort velgen gelijk na aanschaf te laten poedercoaten lijkt me ook een duur grapje.

WSP Italy fedro (258) lijkt ook op heel weinig plekken meer te verkrijgen?

Als iemand wat extra informatie/tips heeft hoor ik het graag!

Daarnaast zoek ik nog iemand die voor mij adaptive cruise control kan inleren/activeren
Extra knoppen zijn al onderweg...
Omgeving waalwijk! :s_hi:
*

Ron
148

  • Type Alfa: Giulia 2.0T / Giulia 2.1
  • ***
    - Alfist
*

Bottas
841

  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2024, 19:39:16 »
Dat is wel een mooie velg!
*

Reinders
3

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2024, 22:13:26 »
Dat ziet er inderdaad uit als hetgeen wat ik zoek!
Alleen bij ebay zet ik automatisch vraagtekens achter kwaliteit. (On)terecht? Iemand hier ervaringen mee?
*

Bottas
841

  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2024, 22:58:30 »
Ebay gaat niet over de kwaliteit van een product.
Dat ligt aan  de verkoper.
Tis net marktplaats
*

AR2022
141

  • Type Alfa: Giulia
  • ***
    - Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2024, 08:32:59 »
Dat ziet er inderdaad uit als hetgeen wat ik zoek!
Alleen bij ebay zet ik automatisch vraagtekens achter kwaliteit. (On)terecht? Iemand hier ervaringen mee?

Ervaringen staan er gewoon bij:

https://www.ebay.nl/fdbk/feedback_profile/euroalloy?filter=feedback_page%3ARECEIVED_AS_SELLER&sort=TIME

Het is wel een leverancier uit Litouwen.
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2024, 14:07:28 »
QVerde biedt ze ook aan in Bright Silver. Ben je voor een breedset wel ruim het dubbele kwijt tov die eBay aanbieder.
Tsja, welke keus maak je dan: 1.200 euro voor imitatie bij een verre aanbieder uit Litouwen? Of het dubbele voor origineel bij een aanbieder met KVK-nummer en een bezoekadres in Nootdorp. Blijven lastige keuzes.....
*

Reinders
3

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2024, 13:20:21 »
Voor de liefhebbers:

Ik heb tweedehands een origineel setje op de kop kunnen tikken voor een fatsoenlijke prijs.
Wellicht later nog laten poeder coaten in zilver maar voor nu vind ik dit ook wel kicken.

*

Wirs
188

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • ***
    - Alfist
*

Ron
148

  • Type Alfa: Giulia 2.0T / Giulia 2.1
  • ***
    - Alfist
Re: Giulia Velgen 19
« Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2024, 18:19:40 »
Een setje originele 8J/9J voor € 2700+ is wel een klap geld voor een mooi setje velgen. Met banden, sensoren en monteren  met balanceren zit je zo maar op bijna €4000,-.

Litouwen is niet zo gek ver weg, dus de kosten zullen wel meevallen voor de bezorging. Litouwen is lid van de EU dus geen invoer kosten bij de douane.

Voor echt ver weg heb je deze nog:  https://www.bspkforged.com/product/gabriella/1?cp=true&sa=true&sbp=false&q=false denk alleen dat je dan onder aan de streep niet veel goedkoper bent dan Qverde.

Gr Ron