!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Forevereverlasting
105

  • Type Alfa: Stelvio
  • ***
    - Alfist
Houten interieur
« Gepost op: 1 september 2021, 16:08:56 »
Ik zoek een donker houten interieur voor een Alfa Romeo Stelvio.




Re: Houten interieur
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2021, 18:56:45 »
Beste @Forevereverlasting,

Ik weet vrijwel zeker dat je dit niet 2 de hands gaat vinden.

Dit is onderdeel van het interieur pakket:

Luxury Pack - Zwart dashboard met inlegpaneel van walnotenhout - Bekleding van zwart leder met 'Pieno Fiore' afwerking, van de alfa Romeo stelvio.

Echter kan je deze houten onderdelen ook los  kopen bij alfa Romeo.

De optie die jij wil heet:
Walnoten houten inlegpanelen

Beige eikenhouten inleg panelen kan eventueel ook nog.

Hieronder een prijslijst met alle opties en dingen van de Stelvio, Je kan jouw optie vinden op bladzijde 13.

https://www.alfaromeo.nl/content/dam/alfaromeo/nl/nl/model/stelvio/alfa-romeo-stelvio-prijslijst.pdf


En hier op bladzijde 4 als aller eerste:

https://www.alfaromeo.nl/content/dam/alfaromeo/nl/nl/model/stelvio/alfa-romeo-stelvio-special-edition-prijslijst.pdf

Er staat geen prijs opgave bij maar je kan Eventueel alfa Romeo een mailtje sturen en vragen naar de prijs.




*

Forevereverlasting
105

  • Type Alfa: Stelvio
  • ***
    - Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2021, 07:58:43 »
Citaat van: Thomas2512 op  2 september 2021, 18:56:45
Citaat van: Thomas2512 op  2 september 2021, 18:56:45
Beste @Forevereverlasting,

Ik weet vrijwel zeker dat je dit niet 2 de hands gaat vinden.

Dit is onderdeel van het interieur pakket:

Luxury Pack - Zwart dashboard met inlegpaneel van walnotenhout - Bekleding van zwart leder met 'Pieno Fiore' afwerking, van de alfa Romeo stelvio.

Echter kan je deze houten onderdelen ook los  kopen bij alfa Romeo.

De optie die jij wil heet:
Walnoten houten inlegpanelen

Beige eikenhouten inleg panelen kan eventueel ook nog.

Hieronder een prijslijst met alle opties en dingen van de Stelvio, Je kan jouw optie vinden op bladzijde 13.

https://www.alfaromeo.nl/content/dam/alfaromeo/nl/nl/model/stelvio/alfa-romeo-stelvio-prijslijst.pdf


En hier op bladzijde 4 als aller eerste:

https://www.alfaromeo.nl/content/dam/alfaromeo/nl/nl/model/stelvio/alfa-romeo-stelvio-special-edition-prijslijst.pdf

Er staat geen prijs opgave bij maar je kan Eventueel alfa Romeo een mailtje sturen en vragen naar de prijs.

Hoi Thomas,

Ik denk dat het me wel gaat lukken, er staan al guilia's en Stelvio's bij demontage bedrijven, ik heb er de afgelopen tijd al een paar gevonden.
Die waren Zwart en chroom, maar ik wil juist de lichte Walnoot kleur.
Maar toch bedankt voor de info, mocht ik die niet vinden kan ik dus nog bij de dealer terecht.
*

Posthumus
229

  • Type Alfa: 159
  • ***
    - Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2021, 16:28:02 »
Wellicht een stomme vraag tussendoor, maar is het ook echt hout bij de Giulia en de Stelvio?

Bij de 156 kwam alles tenslotte van de welbekende 'Juglans regia polyesteria'.
155 2.0 TS 8v '94
156 2.0 TS '99 (G3)
156 SW 2.0 TS '01
145 1.9 JTD '01
GT 1.8 TS '05
156 SW 1.9 JTD 8v '05
159 SW 1.7 TBi '09
*

Forevereverlasting
105

  • Type Alfa: Stelvio
  • ***
    - Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #4 Gepost op: 3 september 2021, 19:35:02 »
*

Hjcvdm
58

  • Type Alfa: Stelvio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2024, 01:33:06 »
@Forevereverlasting , is dit ooit gelukt? Ik ben ook op zoek naar de walnoten inleg.
*

Jules5235
9

  • Type Alfa: Giulia
  • *
    - Startende Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2024, 10:53:12 »
Citaat van: Forevereverlasting op  3 september 2021, 07:58:43
Citaat van: Forevereverlasting op  3 september 2021, 07:58:43
Citaat van: Thomas2512 op  2 september 2021, 18:56:45
Citaat van: Thomas2512 op  2 september 2021, 18:56:45
Beste @Forevereverlasting,

Ik weet vrijwel zeker dat je dit niet 2 de hands gaat vinden.

Dit is onderdeel van het interieur pakket:

Luxury Pack - Zwart dashboard met inlegpaneel van walnotenhout - Bekleding van zwart leder met 'Pieno Fiore' afwerking, van de alfa Romeo stelvio.

Echter kan je deze houten onderdelen ook los  kopen bij alfa Romeo.

De optie die jij wil heet:
Walnoten houten inlegpanelen

Beige eikenhouten inleg panelen kan eventueel ook nog.

Hieronder een prijslijst met alle opties en dingen van de Stelvio, Je kan jouw optie vinden op bladzijde 13.

https://www.alfaromeo.nl/content/dam/alfaromeo/nl/nl/model/stelvio/alfa-romeo-stelvio-prijslijst.pdf


En hier op bladzijde 4 als aller eerste:

https://www.alfaromeo.nl/content/dam/alfaromeo/nl/nl/model/stelvio/alfa-romeo-stelvio-special-edition-prijslijst.pdf

Er staat geen prijs opgave bij maar je kan Eventueel alfa Romeo een mailtje sturen en vragen naar de prijs.

Hoi Thomas,

Ik denk dat het me wel gaat lukken, er staan al guilia's en Stelvio's bij demontage bedrijven, ik heb er de afgelopen tijd al een paar gevonden.
Die waren Zwart en chroom, maar ik wil juist de lichte Walnoot kleur.
Maar toch bedankt voor de info, mocht ik die niet vinden kan ik dus nog bij de dealer terecht.
Hoi Thomas, off topic maar toch...
Welke demontage bedrijven ken jij waar ze Giulia onderdelen hebben? Ik zoek ook onderdelen zodat ik mijn auto wat kan aanpassen.

Groet, Jules
*

brinkerik
1.831

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #7 Gepost op: 7 januari 2024, 22:05:41 »
A37 Auto    a37auto.nl
Baas    baasautos.nl
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Dutchdriftking
432

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Houten interieur
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2024, 09:24:36 »
Ik ben lang opzoek geweest naar een andere inleg voor mijn 159. Moeilijk te vinden (en er staan toch meer 159's dan Stelvio's op de sloop,) en vaak toch al flink beschadigd. Mocht je echt origineel willen dan zou ik de Duitse Ebay website Kleinanzeigen in de gaten houden. Daar is het aanbod gewoon veel groter. Zelf heb ik een extra setje interieurlijsten van slechte kwaliteit gescoord, en deze laten hydrodippen. Nog elke dag erg blij mee. Ik heb een donkere inleg, maar een hout dipje met matte lak IPV hoogglans is vast ook mogelijk: