!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Alfetta 159
2

  • Type Alfa: 159SW 1.9 JTDM Q-tronic
  • *
    - Startende Alfist
  • Als je Alfa perfect is, is het geen perfecta Alfa!
Rubber voor dakraam Alfa 159SW gezocht
« Gepost op: 28 maart 2022, 08:52:32 »
Hallo,

Nadat ik in de wasstraat een halve emmer sop en water over mij heen kreeg wat binnenkwam via het dakraam zoek ik een rubberen omlijsting wat om het glazen dakje zelf zit. Ik heb de kanalen links en rechts natuurlijk al ontstopt want die zat helemaal verstopt op de rechterkant. Alleen neem ik liever geen halve maatregelen en wil ik ook het rubber vervangen van het glazen dakje. Hier zit naar mijn beleving een te grote kier van circa 2-3mm tussen wat in mijn optiek niet zou horen. Maar goed, het blijft een Italiaan dus misschien ook wel. Als ik goed beoordeeld heb, hoort hier op het rubber extra een soort zacht filtlaagje te zitten maar die is compleet vergaan/verweerd. Kan iemand mij vertellen waar ik dit rubber kan kopen? Mijn speurtocht online bied helaas nog geen soelaas en naar de Alfa dealer voor hoofdprijzen kan altijd nog mocht het nergens te krijgen zijn online. Alvast bedankt!