!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

JarnoK
9

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Thuiskomer Alfa Giulietta > 2010
« Gepost op: 8 augustus 2023, 12:52:54 »
Goedemiddag,

Heeft er iemand (al dan niet tegen betaling) een thuiskomer  c.q. reservewiel van een Alfa Romeo Giulietta (model vanaf 2010) die er niets meer mee doet? Of over heeft?

Of wellicht kent men iemand die dat zou hebben?

Ik ga binnenkort op vakantie met de auto en kom er nu achter dat de thuiskomer band volledig uitgedroogd is.

Alvast dank.

*

DanielH92
1.957

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Thuiskomer Alfa Giulietta > 2010
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2023, 13:05:36 »
Er staat wat op o.a. onderdelenlijn. Wel prijzig voor zoiets, misschien is er een mooier prijsje van te maken.
https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/magazijn/merk/alfa-romeo/model/giulietta/modelcode/3004-giulietta-(940)/onderdeel/krikset-reservewiel/

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/magazijn/merk/alfa-romeo/model/giulietta/modelcode/3004-giulietta-(940)/onderdeel/reservewiel/

Elke sloopgiulietta zal zo'n reservewiel overhebben, dus even Googlen naar gesloopte Giuliettas en een belletje naar de desbetreffende demontagebedrijven zal vast wat opleveren.
*

JarnoK
9

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Thuiskomer Alfa Giulietta > 2010
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2023, 12:51:59 »
Vreemd, ik had gisteren meer reactie's op mijn topic. Ik zie nu maar 1 reactie. Hoe kan dat?
*

DanielH92
1.957

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Thuiskomer Alfa Giulietta > 2010
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2023, 13:04:09 »
Het forum is verhuisd naar een andere server, helaas zijn vanaf gistermiddag zijn een aantal berichten verdwenen nu. Er wordt aan gewerkt 👍🏻