!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb een Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio uit 2019. Mijn banden moeten worden vervangen. Ik rijd met name in het weekend. De vraag is welke ik het beste kan kopen.
Mijn Alfa-dealer adviseert een vergelijkbare ronde band van een B-merk te nemen omdat die band goedkoper is. Ik vind dat geen argument. Als ik door mijn dealer weer de originele banden erop laat zetten welke voor- en achterbanden (van Pirelli) moet ik dan laten bestellen?
Citaat van: auditorhans op 8 februari 2024, 12:02:50Citaat van: auditorhans op 8 februari 2024, 12:02:50Mijn Alfa-dealer adviseert een vergelijkbare ronde band van een B-merk te nemen omdat die band goedkoper is. Ik vind dat geen argument. Als ik door mijn dealer weer de originele banden erop laat zetten welke voor- en achterbanden (van Pirelli) moet ik dan laten bestellen? Banden zijn het enige contact met de weg en letterlijk van levensbelang. Daarop bezuinigen is een heel slecht idee.In je boekje staat als het goed is welke banden eronder zaten
Citaat van: Robert69 op 8 februari 2024, 13:14:19Citaat van: Robert69 op 8 februari 2024, 13:14:19Citaat van: auditorhans op 8 februari 2024, 12:02:50Citaat van: auditorhans op 8 februari 2024, 12:02:50Mijn Alfa-dealer adviseert een vergelijkbare ronde band van een B-merk te nemen omdat die band goedkoper is. Ik vind dat geen argument. Als ik door mijn dealer weer de originele banden erop laat zetten welke voor- en achterbanden (van Pirelli) moet ik dan laten bestellen? Banden zijn het enige contact met de weg en letterlijk van levensbelang. Daarop bezuinigen is een heel slecht idee.In je boekje staat als het goed is welke banden eronder zatenja maar het hoeft niet persee pirelli of michelin te zijn, er zijn ook genoeg b merken die goed zijn hoor en gewoon een stuk minder kosten en zelfs langer meegaan😂