!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Floor
140

  • Type Alfa: Spider 916
  • ***
    - Alfist
Re: GTV 2ltr fase 2 t-spark bjr 2001 inhouden
« Reactie #15 Gepost op: 6 februari 2015, 23:02:26 »
Fijn Cor, hopelijk kun je weer snel een rondje sturen in de GTV.
*

cor
16

  • Type Alfa: GTV 2.0 t-spark
  • *
    - Startende Alfist
Re: GTV 2ltr fase 2 t-spark bjr 2001 inhouden
« Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2015, 01:31:02 »
Nou eindelijk eens vrij kunnen nemen helaas heb ik niet de beschikking over een garage dus dan maar een hobbyhal nou dat was me wat de hobbyhallen waar ik woon zijn niet geopend op zaterdag?????????? maar goed de vrijdag en zaterdag heb ik genomen om de motor over te zetten in amsterdam nou dan weet je het wel motorblok die kant uit en oude weer terug op een gehuurde aanhangwagen en bella die kant opgesleept.

Helaas met een hoop ellende want er zit dan ook nog van alles tegen bouten vastgerot etc. en ja ik ben een zeikerd dus dan wil ik meteen alles goed en netjes doen, is het me dan toch gelukt om bella weer on the road te krijgen.

Dag 1 motor eruit gehaald , en dag 2 nieuwe motorblok alles vernieuwd wat ik maar dacht dat deugt niet meteen mee vervangen distributie, waterpomp,frictie etc. en meteen een grote beurt alle vloeistoffen vernieuwd , dus als het nu nog niet goed is dan weet ik het ook niet meer.
Helaas kreeg ik de bella niet klaar op dag 2 omdat ik er nog net op tijd achterkwam dat de stekker van de ecu anders was dus gehele kabelboom van de oude motor naar de nieuwe vertaald.

Nou dinsdag 24 feb. de grote dag laatste beetje wat ik nog aan werk had is gedaan ook gelijk nog even een aandrijfas hoes meegepakt want ook deze was niet zo denderend, klaar om te starten de sleutel gaat om en meteen aanslaan en lopen beetje tikken nog maar dit was direct weg nadat er oliedruk was.

Nog even om de auto heen alles ontlucht geen druppel lekkage te vinden, instappen en rijen.

Heerlijk bella rijd weer als nieuw zonder enige storing, lekkages etc.  O:-)   
alfa sud
alfa sprint veloce
alfa 33
alfetta
alfa guilietta
alfa 155
alfa 156
alfa GTV 2ltr t-spark