!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robjes
9

  • Type Alfa: AR156, ARGTV
  • *
    - Startende Alfist
  • Ookal zijn ze nog zo snel, mijn alfa wint dat wel!
    • Reaction Security
GTV vragen
« Gepost op: 11 december 2012, 16:27:43 »
Beste Alfisten!

Ik loop tegen een aantal kleine probleempjes aan, misschien kunnen jullie mij hierbij helpen:

1. Ramen beslaan als de malle...Krijg ze ook niet helemaal goed, behalve als ik een raam helemaal open zet.

2. Beide deuren "knakken" bij het openen, kan ik dit afstellen o.i.d. om dit wat soepeler te laten gaan?

3. De kap van de armsteun ontbreekt, ik heb nu enkel een ondiepe open opbergruimte, heeft iemand hier iets voor?

4. Als de motor koud is schokt hij in zijn 1 rond de 2500 toeren, als de motor warm is, is het probleem weg.

5. Zodra de auto 5 minuten loopt, hangt er een verschrikkelijke geur in de auto, het is geen benzine en geen olie geur..

Alvast bedankt :D
"Al zijn de wegen net 1 grote ijsbaan, mijn alfa heeft daar dikke schijt aan"
Re: GTV vragen
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2012, 16:52:44 »
Voor zover ik er iets zinnigs over kan zeggen:

1. Lange rit maken met de verwarming hoog en de airco aan. Het kan zijn dat je airco reiniging behoeft.
2. Je deurvangers knakken. nakijken. Als smeren niet meer helpt kan je nieuwe monteren. Als je dat zelf kan is het niet dramatusch duur.
3. en 4. Kan ik je niet bij helpen.
5. Lijkt op een vervuilde airco. In die leidingen kan nogal wat ongewenst spul groeien. Reinigingsbeurt geven.

Als je geen airco hebt: Gelieve deze post als niet geschreven te beschouwen ;D
*

Harold
5.210

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156
  • *****
    - Super Alfist
  • Ik ruleer...
    • Club Alfa Romeo
Re: GTV vragen
« Reactie #2 Gepost op: 11 december 2012, 23:18:52 »


1. Ramen beslaan als de malle...Krijg ze ook niet helemaal goed, behalve als ik een raam helemaal open zet.
Geen oplossing.. maar had ik ook met de GTV.

2. Beide deuren "knakken" bij het openen, kan ik dit afstellen o.i.d. om dit wat soepeler te laten gaan?
Deurvanger...  soms zitten ze los.. dan vastdraaien.. anders vervangen.   Dat is de middelste "pin" tussen de 2 schanieren.
Volgens mij ook te vervangen als je de speaker uit je deur haalt.. dan kan je erbij.


5. Zodra de auto 5 minuten loopt, hangt er een verschrikkelijke geur in de auto, het is geen benzine en geen olie geur..
Koelvloeistof misschien ? blijft je koelvloeistof tankje op peil ? Beetje lastig te zeggen, als je zelf niet weet wat voor geur het is..
*

Robjes
9

  • Type Alfa: AR156, ARGTV
  • *
    - Startende Alfist
  • Ookal zijn ze nog zo snel, mijn alfa wint dat wel!
    • Reaction Security
Re: GTV vragen
« Reactie #3 Gepost op: 12 december 2012, 21:08:27 »
Bedankt!! Iig al wat dingetjes om te checken! Eerst maar eens zorgen dat dat ding rijd  :( Al 2 maal binnen 2 dagen niet kunnen starten...Vervolgens de accupool klem vervangen, ging 2 dagen goed en zojuist opnieuw weer niet kunnen starten...Om gek van te worden  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
"Al zijn de wegen net 1 grote ijsbaan, mijn alfa heeft daar dikke schijt aan"