Na ruim 4 jaar is Wolfy helaas bijna aan zijn einde. Zijn bodem is krokant. Ik wilde deze gaan lassen, maar Tim en Kees (AutoZagato) vonden het niet verantwoord dat ik richting 400pk op dit koetswerk zou loslaten. Dus komt er voor de Rotrex compressor een "tussenstapje"...
Ik heb Wolfy met veel plezier gebouwd (zie topic "Wolfy goes GTA"). Nu is het tijd voor zijn opvolger: RED WOLFY
Voor diegenen die het herkennen, klopt. Dit is de mooie rode 156 V6 van Kees die een tikkie hat gemacht op de neus.
Aangezien Kees een zwarte 147GTA heeft tegenwoordig (ook een mooie), heb ik deze body overgenomen.
De bodem van deze auto is reeds vervangen, dus jaren rijplezier weer gegarandeerd.
Rood is in principe niet mijn lievelingskleur, over smaak valt niet te twisten, maar deze unit is echt mooi te noemen.
Wat er allemaal gaat gebeuren:
-reparatie frontbalk + reservewiel bak (paar gaatjes repareren)
-CF3 neus
-spuitwerk gehele neus uiteraard uitbesteed, dit is geen makkelijke kleur
-daarna met dekens weer opbouwen...
-GTA blok gaat over van Wolfy
-Momo interieur (zwart leer) gaat ook over
-donkere GTA hemel/stijlen/klokken/zonnekleppen/luchtroosters/hoedenplank/kofferbakbekleding
-custom olietemp/druk meters
-Accu gaat naar de achterbak
-Perrin WMI
-84mm Ferrari gasklephuis
-GTA subframe
-GTA stuurhuis met koeler
-GTA remmen achter
-Brembo 305mm GT gaat over, indien tzt groter gewenst heb ik GTA fusees klaar liggen
-RVS pedalen/pookknop/lederen hoezen e.d. gaan over
-Custom instaplijsten & GTA matjes
-Ori Xenon koplampen (conversie CF2 naar CF3)
-vast wel nog iets dat ik vergeten ben
Zonder Rotrex hou ik de kortere 2.5 bak erin (bevalt uitstekend, rijdt als vergif). GTA bak en 450cc injectoren staan klaar als ik zo ver ben.
Zo, nu maar 'es beginnen