!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

esox
8

  • Type Alfa: Giulia Q4 veloce
  • *
    - Startende Alfist
schuifdak
« Gepost op: 13 juni 2022, 13:07:59 »
Sinds een paar maanden hebben wij een Giulia veloce Q4 met kantel-schuifdak.   Laatst deed ik het dak dicht en m,ijn vinger schoot uit en drukte op de knop kantel stand en zonnescherm dicht.  Nu is het zonnescherm 10 cm dicht en gaat het dak niet meer open en dicht. Als je op dak sluiten drukt hoor je heet motortje wel draaiene maar er gebeurt niets( het dak is dicht)  Ik woon in spanje en de lokale alfa dealer wil het dak gaan demonteren. Ik denk dat er gewoon een schakelaartje niet goed staat of zo. Is iemand bekend met het probleem? Ik heb nog niet zo'n vertrouwen in deze alfa dealer
*

ninovos
21

  • Type Alfa: Stelvio 2.0 280 pk
  • *
    - Startende Alfist
Re: schuifdak
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2022, 11:48:45 »
Hoi! Niet naar de dealer gaan. Kun je zelf oplossen door een reset te doen.  Staat in de handleiding.  Werkt prima. Ik heb het ook gehad.
Succes
Groetjes, Nino
*

esox
8

  • Type Alfa: Giulia Q4 veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: schuifdak
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2022, 16:27:52 »
De reset heb ik geprobeerd maar er gebeurt niets. Het dak blijft proberen te sluiten terwijl het al dicht is.  Andée knoppen werken helemaal niet
*

esox
8

  • Type Alfa: Giulia Q4 veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: schuifdak
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2022, 16:29:32 »
Más heb ik iets verkeerd gedaan met de reset. Zal het nog eens uitvoeren
*

ninovos
21

  • Type Alfa: Stelvio 2.0 280 pk
  • *
    - Startende Alfist
Re: schuifdak
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2022, 11:09:32 »
Hoi, is het inmiddels gelukt? Ik had echt het precies zelfde probleem maar door de reset zoals die is beschreven in de handleiding was het snel verholpen.