!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

JesperKuipers
3

  • Type Alfa: 164 2.0 turbo 4 cilinder
  • *
    - Startende Alfist
2001 Alfa 147 fase 1 TE KOOP
« Gepost op: 22 maart 2024, 18:05:53 »
Na twee geweldige jaren in het bezit te zijn geweest van deze prachtige Alfa Romeo Alfa-147, heeft mijn liefde voor Alfa me geleid naar een ander model, waardoor ik afscheid moet nemen van deze betrouwbare metgezel.

Deze sportieve Alfa-147 heeft een indrukwekkende 165.000 kilometer op de teller, maar is nog steeds in uitstekende staat en wordt nog regelmatig gebruikt. Bovendien heeft de auto onlangs een nieuwe APK gekregen (eind januari), waardoor hij weer klaar is voor vele kilometers plezier op de weg.

Met zijn opvallende zwarte exterieur en het verleidelijke rood lederen interieur trekt deze Alfa Romeo de aandacht waar hij ook gaat. Het is uitgerust met handige functies zoals cruise control voor een comfortabele rit, een verlaagd onderstel voor een sportieve look, een subtiele spoiler en stijlvolle 16 inch velgen die het uiterlijk compleet maken.

Deze Alfa-147 heeft me nooit in de steek gelaten en ik ben er zeker van dat hij zijn volgende eigenaar net zo veel rijplezier zal bieden als hij mij heeft geboden. Onderhandelingen zijn mogelijk, naast de auto zelf.

Ben je klaar om de wegen te verkennen met deze iconische Italiaanse schoonheid? Neem dan nu contact op voor meer informatie of om een proefrit te regelen.
*

JesperKuipers
3

  • Type Alfa: 164 2.0 turbo 4 cilinder
  • *
    - Startende Alfist
Re: 2001 Alfa 147 fase 1 TE KOOP
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2024, 18:07:03 »
Prijs is €2000, vergeten te vermelden :)