!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Marmot
7

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Te koop: 156 SW 1.6 T-spark, Edizione Limitata
« Gepost op: 9 augustus 2018, 14:34:20 »
IN PRIJS VERLAAGD: Alfa Romeo 156 Sportswagon 1.6 T-spark. Edizione Limitata. Kleur: blauw (Blu Cosmo Metallic). 190.646 km. APK tot 18 dec. 2018.
Zeer complete uitvoering met gaaf lederen interieur (zwart). Nette auto van tweede eigenaar (niet-roker).
De auto is steeds goed onderhouden, alle onderhoudsrapporten laatste 10 jaar beschikbaar.
Distributie is vervangen in nov. 2013 (bij 171.519 km), dus binnenkort aan de beurt.
Uiteraard heeft de Alfa na 15 jaar wel wat gebruikssporen: de afstandsbediening van de sleutels is defect, er is wat lakschade door parkeren, een sterretje in de voorruit en nog wat cosmetische dingen. Spuitbus autolak in de juiste kleur is al aanwezig.
Ik zoek een handige liefhebber die hem weer in volle glorie laat schitteren.
https://link.marktplaats.nl/m1279458420
*

Marmot
7

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Te koop: 156 SW 1.6 T-spark, Edizione Limitata
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2018, 23:34:23 »
Ik heb nog steeds geen liefhebber gevonden voor mijn fijne Alfa, maar wil hem wel graag kwijt. Daarom is hij in prijs verlaagd!