Wederom in de verkoop. Vorige keer welgeteld nul interesse, maar wellicht nu wel?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Multiair 170pk, Business executive uitvoering.
28-12-2012 op kenteken gezet (lease) en dus pas vanaf 2013 rijdend.
Ik ben de 2e eigenaar, gekocht in 2017 bij 101.000 km.
Huidige KM stand: 148.000 (loopt nog op, wordt nog mee gereden)
APK tot 28-12-2020.
Complete onderhoudshistorie aanwezig (dealer/alfaspecialist en aankoopfacturen).
Nooit bespaard op onderhoud. oa elke 10.000 km motor geflusht en olie + filter ververst, ruitenwissers telkens op tijd vervangen,
bougies vervangen, interieurfilter vervangen etc etc.
Airco is ijskoud (en stinkt niet).
Verder werkt alles, geen gekke dingen, geen elektrische storingen.
Start stop systeem is softwarematig gedeactiveerd (door vorige eigenaar).
1 week geleden zelf nog nieuwe Brembo remschijven en remblokken voorzijde gemonteerd. Binnenkort wordt de remvloeistof nog ververst.
Verder ook een origineel (modificiatie) motorsteun geplaatst tegen trillingen van de motor.
Auto is nu voorzien van een uniek Injen cold-air intake luchtfilter (plug en play), geeft een mooi aanzuig en blow off geluid, en meer vermogen.
(originele luchtfilterhuis is nog aanwezig, en kan indien gewenst teruggemonteerd worden)
Nieuwe originele vloermatten.
Nieuwe accu.
Trekhaak (demontage van de trekhaak is eventueel bespreekbaar).
Plastic kofferbakmat.
Nieuwe Brembo remschijven en blokken voorzijde (30-8 uitgevoerd)
Remvloeistof service (18-9 uitgevoerd).
4x Nieuwe Continental PremiumContact 6 banden.
Aandachtspuntjes:
Voorbumper heeft steenslag en lakschade, tegen meerprijs van 300 euro kan ik de bumper opnieuw laten spuiten.
Deukje in linker voordeur, tegen meerprijs van 350 euro kan ik dit laten uitdeuken zonder spuiten, deur moet helaas gedemonteerd worden en op de richtbank aldus de specialist, vandaar de hogere prijs.
Uitlaat einddemper, tegen meerprijs van 150 euro kan ik een nieuwe originele einddemper monteren (huidige is nog gewoon goed en kan nog een paar jaar mee, maar het sierstukje is niet echt mooi meer).
Prijs: 10.000 euro.
Inruil van een leuke en goede Alfa met een lagere waarde (tot max 6000 euro) zoals bijv een fase2 GTV of Spider 916 met 2.0 16v Twinspark of 3.0 V6 of een GT 1.8 TS of 2.0 JTS
zonder selespeed of 3.2 V6 wordt in overweging genomen.