!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

MDP
266

  • Type Alfa: MiTo
  • ****
    - Senior Alfist
    • Formule 1 forum
Emphaser X-Treme T3
« Gepost op: 5 september 2015, 14:37:33 »
Te koop aangeboden een Emphaser X-Treme T3 woofer in bijhorende dubbel gepoorte kist. De woofer verkeert in zeer goede toestand en heeft weinig speeluren. Dus nog vrij stug. De woofer knalt erg hard. Ik was er zéér tevreden over maar wordt ook een dag ouder. Ruilen tegen een 10 of 12 inch woofer (liefst 10) in gesloten kist of actieve subwoofer is een optie.


Prijs: bieden. Liefst in combinatie met een ruil maar heb je niks te ruilen schuw ik geen goed bod.