!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Romeer
238

  • Type Alfa: Giulia
  • ***
    - Alfist
***verkocht*** Giulietta QV-Pack Sportiva 170 pk TCT 2013
« Gepost op: 19 november 2023, 14:03:55 »
Wegens overstap naar Giulia te koop: keurige, goed onderhouden Giulietta 170 pk in Pack QV Sportiva-uitvoering met TCT-automaat, in de kleur Grigio Magnesio Metallic.
18" Turbina-velgen, sportonderstel, xenon koplampen (adaptief, automatisch aan), mistlampen in de voorbumper, regensensor, schakelflippers op het stuur, Blue&Me, navigatie met klapscherm, climate control, cruise control, satijnkleurige deurgrepen en spiegelkappen, aluminium sportpedalen, zijskirts, 330mm remschijven met rode Brembo-remklauwen, aluminium geborsteld dashboard, zwarte hemelbekleding, volledig leren interieur zwart met rode stiksels, voorstoelen in hoogte verstelbaar, middenarmsteun met opbergvak, achterbank met skiluik / in delen neerklapbaar / middenarmsteun met bekerhouders, leren multifunctioneel stuurwiel, parkeersensoren achter, afneembare trekhaak, kofferbakschaal, slotbouten op de velgen.
Ik ben de 2e eigenaar, de auto is dealeronderhouden en heeft ca. 152.000 km gelopen (logische km-stand, zie RDW punt NL). APK t/m maart 2024, niet in gerookt, geen huisdieren. Multiair en distributie zijn in 2021 gedaan bij 118.000 resp. 122.000 km. Banden en remmen zijn in uitstekende staat. In augustus is de aircocompressor vervangen en het systeem opnieuw gevuld. Kleine kras op het rechter voorspatbord (bijgetipt) en rechts onderaan de achterbumper (zie foto's).
Alle keuringen toegestaan.

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/alfa-romeo/m2048584323-alfa-romeo-giulietta-sportiva-1-4-turbo-170-pk-tct-2013

Foto's krijg ik hier helaas niet geupload maar kunnen uiteraard per mail toegezonden worden.