!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Hallo beste Giulietta vrienden,
 
Ik ga binnen dit en enkele weken een aankoop doen om de Giulietta beter aan te kleden.
Ik heb hiervoor een zeer interessant contact gevonden.
 
Het betreft alle mogelijke Alfa Romeo Giulietta onderdelen, splinternieuw en ongebruikt.
 
Enkele voorbeelden voor mezelf:
 
* Carbon dash inleg: 399,-
* Carbon spiegelkappen: 265,-
* Carbon voorgrill: 168,-
* Originele, dubbele uitlaat 2.0JTDM = 275,-
* 8C spyder velgen 18": 629,- voor de set.
 
 
 
Deze zijn ook mogelijk:
 
* Turbina Titanio 18": 1100,- voor de set.
 
en eender welke andere origineel onderdeel !!
 
 
 
Banden in 225/40/18:
* Continental Sport Contact 3 : 119,-
* Continental Sport Contact 5 : 121,-
* Michelin pilot sport 3 : 124,-
 
andere maten ook mogelijk.
 
 
Laat jullie gaan zou ik zeggen.
 
Ik doe dit niet om geld te verdienen, alleen om jullie de hint te geven, want de prijzen zijn echt wel top !!
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Ik heb net eens bij mijn garage geïnformeerd naar de prijs van een setje Turbina Titanio 18" velgen tegen dat de winterbandjes er af mogen ...
Eens benieuwd hoeveel ze dus normaal kosten.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Dealerprijs is 348 euro /stuk + btw.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Heeft deze ook toevallig de originele grille liggen ?
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
ik zou de verlichte dorpels wel willen aanschaffen, maar ik ben daar een keer vanaf gestapt vanwege de prijs geloof ik..
 
wat zou "je contact" daarvoor vragen?
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Alle originele onderdelen kunnen besteld worden, zo ook de originele grill.
Ik zal de prijs hiervan, alsook deze van de verlichte deurdrempels navragen.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Citaat van: yvesart;18858
ik zou de verlichte dorpels wel willen aanschaffen, maar ik ben daar een keer vanaf gestapt vanwege de prijs geloof ik..
 
wat zou "je contact" daarvoor vragen?

+1
*

Double-P
71

  • **
    - Junior Alfist
Citaat van: WalterW;18882
+1

+2
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
+3
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

ROBIN
1.113

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Nou als het door meer mensen echt interessant wordt doe ik ook mee, +4:)
 
Ik heb bovendien nog liever de niet-verlichte, of zijn die alleen af-fabriek leverbaar?
QV SAVALI
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
Citaat van: ROBIN;18913
Nou als het door meer mensen echt interessant wordt doe ik ook mee, +4:)

Ik heb bovendien nog liever de niet-verlichte, of zijn die alleen af-fabriek leverbaar?

Ik heb geïnformeerd bij Tuynder: De verlichte dorpellijsten kosten € 175,00 incl. BTW (bij de dealer zonder montage € 210,00). De dorpellijsten met logo kosten € 160,00 incl. de BTW. Probleem van de verlichte dorpellijsten is, dat ik absoluut niet handig ben en ze dus door de dealer moet laten monteren. Arbeidsloon kwam neer op ongeveer € 90,00 tot € 100,00.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Zal niet te moeilijk wezen lijkt mij, de bekabeling ligt er als het goed is al ergens in de buurt.
Tuynder is sowieso veel goedkoper als de dealert, toen mijn 8c velg in puin lag  vroeg hij er veel meer voor als tuynder en heb hem toen ook voor die prijs gekregen (weet niet meer het verschil)
En tuynder zit 500m bij me vandaan, handig als je snel iets nodig hebt :)
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Het is 160 euro voor de verlichte dorpellijsten via mijn weg.
150 euro voor de gewone.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Citaat van: ice_in_polo_2;18959
Het is 160 euro voor de verlichte dorpellijsten via mijn weg.
150 euro voor de gewone.

dus 15 euro korting t.o.v. andere kanalen en 50 euro t.o.v. dealer.. vooral dat laatste is erg lucratief :-) .. wel incl. BTW neem ik aan.. [en voor de zekerheid: en legaal ?! ]..
*

ice_in_polo_2
87

  • **
    - Junior Alfist
Alles is uiteraard geheel legaal :-)

Eind van de maand wil ik alles geleverd hebben, dus wie mee wil bestellen moet dat ten laatste 24 maart geregeld hebben met mij.
En dat wil dus ook zeggen dat het geld op mijn rekening moet staan, want ik ben geen bank of OCMW, kan niet voor iedereen geld voorschieten.

Op 31 maart maak ik tevens een trip naar NL om QV veren op te halen bij Erik in Zoetermeer, dus langs het traject Leuven - Brussel - Antwerpen - Zoetermeer kan dan afgesproken om de onderdelen te overhandigen. Andere voorstellen ook welkom, maar wacht dus niet te lang.
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd