!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

exc
3

  • Type Alfa: Giulia
  • *
    - Startende Alfist
Maatwerk roadtrips voor elk gezelschap en budget
« Gepost op: 23 maart 2024, 19:38:42 »
Als petrolhead heb ik een paar leuke auto’s in de garage staan maar u kent het waarschijnlijk wel: Ze worden te weinig gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Een aantal vrienden hadden hetzelfde “probleem” en daarom besloten we daar verandering in te brengen.  De afgelopen 4 jaar heb ik een tiental roadtrips, variërend van 2 tot 14 dagen, door Europa mogen organiseren. Door het plezier wat ik hier aan beleef en de enthousiaste reacties van de deelnemers, zou het zonde om hier verder niets mee te doen. Daarom heb ik het plan opgevat om voor geïnteresseerden roadtrips te organiseren.
Ik kan voor u een maatwerk autovakantie organiseren. Er is vrijheid in aantal reisdagen, aantal auto’s , aantal deelnemers, reisgebieden, hotelaccommodatie, etc.  Er wordt een tailormade trip georganiseerd die exclusief aan uw wensen en zelf gekozen gezelschapsleden voldoet. De kosten zijn een stuk lager dan wat u elders gewend bent. De kosten die wij berekenen variëren van 40 euro tot 150 euro per dag, per equipe (exclusief hotelkosten en afhankelijk van het aantal dagen en auto’s) .

Hoe werkt het?
We inventariseren uw wensen zoals aantal personen en auto’s, reisdata, gewenste dagindeling, gewenste regio’s, rustdagen, bezienswaardigheden, etc. Evenals uw wensen t.a.v. hotel accommodaties.
We maken een meerdaagse route die u alleen nog maar hoeft te laden op uw telefoon en u rijdt zelf (met uw eigen gezelschap, wij rijden niet mee) van uw huis naar het eerste hotel. Elke ochtend krijgt u per whats app een nieuwe route die u laadt in uw telefoon en naar het volgende hotel brengt via een schitterende route. De hotels worden door ons geboekt o.b.v. uw specifieke wensen. De dagelijkse routes die u van ons ontvangt, worden hier op aangepast zodat u van hotel tot hotel slechts de navigatie hoeft te volgen. Gedurende de dag, dient u zelf voor uw eten en drinken te zorgen.
U ontvangt een aantal weken voor vertrek, een navigatie handleiding en korte route rond uw huis. Hierdoor kunt u in uw eigen omgeving geheel vertrouwd worden met de navigatie software.

Iets over mezelf.
Ik ben een echte petrolhead en heb met vrienden de afgelopen 4 jaar een tiental roadtrips, variërend van 2 tot 14 dagen, door Europa mogen organiseren. Door het plezier wat ik hier aan beleef en de enthousiaste reacties van de deelnemers, zou het zonde om hier verder niets mee te doen. Wij vinden niets leukers dan in goed gezelschap met leuke auto’s,  de mooiste stuurmanswegen te ontdekken. De regio’s waar we ervaring mee hebben zijn: Ardennen, Eifel, Vogezen, Zwarte Woud, Jura, Alpen (Franse, Zwitserse, Oostenrijkse en Italiaanse), Pyreneeën en  Baskenland. Met Wales en Schotland hebben we ook ervaring al is het door de overtocht of tunnel wat lastiger te organiseren.
Indien gewenst kunnen we wat foto’s en filmpjes sturen om een indruk te krijgen van de wegen en omgeving die we aan doen.
Stuur ons een berichtje voor meer informatie.

Met sportieve autogroet,
Erwin