!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Gepost op: 21 juli 2011, 10:46:02 »
Ik heb een sport einddemper en een sportdiffuser laten monteren op mijn QV, vandaar dat ik de standaard spullen nu over heb en ze hierbij te koop aanbied. 3 maandjes oud en uiteraard in goede staat.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2011, 12:15:29 »
Citaat van: Erik;11283
Ik heb een sport einddemper en een sportdiffuser laten monteren op mijn QV, vandaar dat ik de standaard spullen nu over heb en ze hierbij te koop aanbied. 3 maandjes oud en uiteraard in goede staat.

Ik ben wel geïnteresseerd, want ik wil een 2e werkende uitlaat onder m'n nog te leveren 1.4 MA (laten) installeren.

Met diffuser bedoel je toch het achterschort met 2 uitlaatuitsparingen?
En past de einddemper en de diffuser van de QV ook op een 1.4 MA? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben? ( Ik heb je ook een privébericht gestuurd)
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2011, 08:55:52 »
Citaat van: Alex;11286
Ik ben wel geïnteresseerd, want ik wil een 2e werkende uitlaat onder m'n nog te leveren 1.4 MA (laten) installeren.

Met diffuser bedoel je toch het achterschort met 2 uitlaatuitsparingen?
En past de einddemper en de diffuser van de QV ook op een 1.4 MA? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben? ( Ik heb je ook een privébericht gestuurd)

De diffuser is inderdaad het achterschort met 2 uitlaatuitsparingen en die past op de 1.4 MA. De QV einddemper (staat vele malen mooier als de enkele eindpijp) past met een kleine aanpassing op het uitlaatsysteem van de 1.4 MA. Veel Giuliettarijders hebben dit al gedaan of laten doen (zie meerdere discussies binnen het forum). Je hebt een p.m. van mij.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2011, 22:16:10 »
ik heb op m'n 1.6 JDTM een uitlaat conform 2.0 JDTM laten schroeven (dubbele dus).. vind het persoonlijk veeeel mooier..
 
in eerste instantie wel spijt dat hij -de tweede- niet werkend aangesloten is, maar het is een leasewagen dus niet doorgedrukt bij de dealer.. achteraf overigens geen enkele spijt.. (de tweede pijp verkleurt niet anders dan de andere)..
*

Wilbert G
448

  • ****
    - Senior Alfist
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #4 Gepost op: 26 juli 2011, 09:07:52 »
Citaat van: yvesart;11405
ik heb op m'n 1.6 JDTM een uitlaat conform 2.0 JDTM laten schroeven (dubbele dus).. vind het persoonlijk veeeel mooier..
 
in eerste instantie wel spijt dat hij -de tweede- niet werkend aangesloten is, maar het is een leasewagen dus niet doorgedrukt bij de dealer.. achteraf overigens geen enkele spijt.. (de tweede pijp verkleurt niet anders dan de andere)..
Ow wacht maar, dat verkleuren komt nog wel! Ik rij er nu al een flink aantal kilometers mee, en het is zekers wel heel erg zichtbaar...
*

Spec101
51

  • **
    - Junior Alfist
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #5 Gepost op: 1 augustus 2011, 19:43:01 »
zie dit wel zitte, hoeveel ? :)
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #6 Gepost op: 1 augustus 2011, 21:24:40 »
Hey Erik heb je de diffuser nog?
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2011, 12:31:16 »
Verkocht! Kan een slotje op.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
QV einddemper en standaard QV diffuser
« Reactie #8 Gepost op: 14 augustus 2011, 15:01:12 »
zoals gevraagd, slotje!
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl