!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Djert
17

  • Type Alfa: 159 SW - 1750 TBi Ti
  • ****
    Amico del club - Startende Alfist
Radio stuurbediening interface 159/Brera
« Gepost op: 13 januari 2024, 13:04:45 »
Te koop, nieuw in verpakking: Stuurwielinterface/verloopkabelset om een aftermarket radio aan te sluiten met behoud van stuurwielbediening. Passend voor de Brera/159 met de standaard radio, dus niet met navigatie!
Het merk is  aan te sluConnects2, itemnummer CTSAR002.2. Om dezeiten is er ook nog een specifieke lead nodig voor het merk radio, deze zijn op diverse websites te vinden.
Mag weg omdat ik deze verkeerd heb besteld.

Prijs: €60,- (nieuwprijs €99,95)

Zowel ophalen in Zutphen als verzenden is mogelijk.

2011 159 SW 1750 TBi Ti
*

159Wagon01
4

  • Type Alfa: 159 SW 2.2 JTS
  • *
    - Startende Alfist
Re: Radio stuurbediening interface 159/Brera
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2024, 23:24:17 »
Weet jij toevallig of deze compatible is met deze aftermarket tablet: https://a.aliexpress.com/_Evb6ebf

Twee jaar terug laten monteren maar toen had ik nog geen stuurwielbediening - meegeleverde kabels zijn kwijt. Ik heb nu een mooi custom made stuur met knoppen en zou graag willen dat het allemaal werkt.

Kan dat met jouw kabels en weet jij wat ik dan nog meer nodig heb?
*

Djert
17

  • Type Alfa: 159 SW - 1750 TBi Ti
  • ****
    Amico del club - Startende Alfist
Re: Radio stuurbediening interface 159/Brera
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2024, 23:47:07 »
Weet jij toevallig of deze compatible is met deze aftermarket tablet: https://a.aliexpress.com/_Evb6ebf

Twee jaar terug laten monteren maar toen had ik nog geen stuurwielbediening - meegeleverde kabels zijn kwijt. Ik heb nu een mooi custom made stuur met knoppen en zou graag willen dat het allemaal werkt.

Kan dat met jouw kabels en weet jij wat ik dan nog meer nodig heb?

Ik ben bang van niet, de radio van jouw link heeft geen ISO stekker maar een eigen aansluiting. Daarnaast weet ik ook niet of deze decoder werkt met jouw radio.
Aangezien je de radio afgezien van de stuurbediening wel werkend hebt aangesloten; zou het zo kunnen zijn dat je alleen het kastje voor de stuurbediening mist? Misschien zijn deze ook wel los op AliExpress te vinden.
2011 159 SW 1750 TBi Ti
*

159Wagon01
4

  • Type Alfa: 159 SW 2.2 JTS
  • *
    - Startende Alfist
Re: Radio stuurbediening interface 159/Brera
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2024, 23:53:03 »
Bedankt voor je snelle antwoord. Dan zoek ik maar verder. Veel succes met de verkoop!