!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
VERKOCHT VERKOCHT Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Gepost op: 19 februari 2024, 16:31:33 »
Dinsdag 27 Februari.
AUTO IS INGERUILD!!!!!

Aangepast Vrijdag 23 Februari

Hij wordt Dinsdag 27 Februari ingeruild. Mocht er iemand nog interesse hebben laat het mij dan a.u.b. weten.
Inruil krijg ik € 11000,-
Mocht je nog interesse hebben dan mag je hem voor dat bedrag overnemen.
Ik meld dit omdat ik het liefst wil dat hij naar een echte liefhebber gaat in deze mooie groep.




Te koop aangeboden.

ALFA GIULIETTA 1.6 JTDm2 SUPER automaat

Bouwjaar 2016 (Facelift).

Heb deze origineel Nederlandse auto 3 jaar geleden aangeschaft bij Jelle Talsma te Drachten
Kilometerstand is nu +/- 157000 en zal nog iets oplopen.
Auto heeft de geweldige Veloce stoelen (Leer/Alcantara).
Is afgelopen zomer professioneel gepolijst en voorzien van glascoating (Labocosmetica).
Tevens is er een NOVITEC Stradale schroefset gemonteerd en voorzien van de bekende 19 INCH Drake velgen.
Auto staat op Dunlop Sportmaxx2 banden in de maat 235/35/19 en hebben ruim voldoende profiel.
SQUADRA GETUNED waardoor hij nu +/- 145 PK heeft en een koppel van 400 NM wat de auto een heel ander karakter heeft gegeven.
Dubbel Ulter demper.
Dak is zwart gewrapt.
Heb er originele Carbon spiegelkappen op gemonteerd en hij is voorzien van STILE ITALIA CARBON Siteskirts en Frontsplitter (laatste 2 staan helaas niet op de foto maar kan eventueel gestuurd worden).
Is in Januari APK gekeurd en heeft een volledige grote beurt gehad.
Bij 109.000 km is de complete distributie met alle daarbij behorende onderdelen vervangen.
Op een paar kleine steenslag putjes na is de auto verder smetteloos.
Orginele sleutels zijn aanwezig en alle documentatie wordt meegeleverd.
Al met al een perfecte auto waar ik uren over zou kunnen praten en nog veel meer over kan schrijven maar eigenlijks moet je hem gewoon komen bekijken.

VRAAGPRIJS VOOR DEZE PRACHTIGE GIULIETTA IS €12.000,-
Ben je oprecht geïnteresseerd en geen banden trapper neem dan a.u.b. contact op telefoonnummer: 06-36309328
jos.hidding@ziggo.nl










Gemarkeerd als beste antwoord door Lizzy Gepost op 19 februari 2024, 23:08:21
*

Bottas
841

  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2024, 18:30:46 »
Mooie auto.
Alleen nog het bouwjaar vermelden.
*

DanielH92
1.956

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2024, 22:22:29 »
Mooie auto.
Alleen nog het bouwjaar vermelden.

Dat is echt in een paar tellen te controleren als je interesse hebt

*

LeonAlfa
753

  • Type Alfa: giulietta 1.6jtdm
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2024, 12:52:29 »
hele mooie giulietta, succes met de verkoop.
Seat leon 1m tdi @ 280pk,
vw golf gtd, Ford focus st line,
nu >Alfa Giulietta 1.6jtdm.
*

brinkerik
1.830

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2024, 05:30:25 »

Succes vandaag Jos.

Wel erg benieuwd, wat ervoor weer komt.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2024, 00:18:59 »
Dankjewel Erik.
Tja, wat is het geworden.
Vanwege gezondheidsredenen gaat het in en uitstappen in een lage auto met steeds meer moeite en rare kapriolen gepaard dus was mijn zoektocht naar iets hogers.
Heb een paar keer in een Tonale gereden maar op de een of andere manier is het helaas niet mijn auto.
Vind hem prachtig om te zien maar het rijden viel mij echt tegen.
Uiteindelijk is het iets heel wat anders geworden wat ik hier haast niet durf te melden en heb echt heel wat hoofdbrekens gehad.
Het is uiteindelijk  een demo Hyundai Tucson Hybrid Premium Sky 1.6 T - GDI automaat 2 WD geworden.
Echt iets heel wat anders dan een Alfa maar het verbaasde mij echt wat betreft afwerking en rijgedrag.
Heb nog gekeken en gereden in een Stelvio wat echt geweldig reed (vele malen beter dan de Tonale) maar vind hem voor mij iets te groot.
Heb al met al voor mijn gevoel een geweldige deal gesloten maar heb vandaag echt met heel veel moeite afscheid genomen van mijn geweldige Giulietta die ik anders nooit had weggedaan.
Ik blijf deze groep volgen want je weet maar nooit of er ooit weer eens een Alfa terug komt want het Alfa DNA zit echt in mijn bloed en blijft door mijn aderen stromen.
*

bekkie
2.751

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2024, 10:43:05 »
Dankjewel Erik.
Tja, wat is het geworden.
Vanwege gezondheidsredenen gaat het in en uitstappen in een lage auto met steeds meer moeite en rare kapriolen gepaard dus was mijn zoektocht naar iets hogers.
Heb een paar keer in een Tonale gereden maar op de een of andere manier is het helaas niet mijn auto.
Vind hem prachtig om te zien maar het rijden viel mij echt tegen.
Uiteindelijk is het iets heel wat anders geworden wat ik hier haast niet durf te melden en heb echt heel wat hoofdbrekens gehad.
Het is uiteindelijk  een demo Hyundai Tucson Hybrid Premium Sky 1.6 T - GDI automaat 2 WD geworden.
Echt iets heel wat anders dan een Alfa maar het verbaasde mij echt wat betreft afwerking en rijgedrag.
Heb nog gekeken en gereden in een Stelvio wat echt geweldig reed (vele malen beter dan de Tonale) maar vind hem voor mij iets te groot.
Heb al met al voor mijn gevoel een geweldige deal gesloten maar heb vandaag echt met heel veel moeite afscheid genomen van mijn geweldige Giulietta die ik anders nooit had weggedaan.
Ik blijf deze groep volgen want je weet maar nooit of er ooit weer eens een Alfa terug komt want het Alfa DNA zit echt in mijn bloed en blijft door mijn aderen stromen.

Ik kan me goed voorstellen dat je deze aankoop hebt gedaan. Ik had dezelfde ervaring met de Tonale: mooie auto met prachtig interieur, maar het rijden viel ontzettend tegen. Toevallig heb ik zeer recent een dag lang in een Hyundai Tucson kunnen rijden, en dat was ook voor mij een positieve ervaring. Reed in ieder geval een stuk beter dan de Tonale.
Veel rijplezier gewenst!
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

brinkerik
1.830

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #7 Gepost op: 28 februari 2024, 12:29:00 »

Zeker ook begripvol voor je keuze.

Ik rij al jaren hetzelfde merk, maar mijn pa is op mijn huidige leeftijd ( 42 ) van Alfa afgestapt, en ik denk niet dat ik hem uit zijn huidige MB B klasse 1.5 diesel krijg.

En als Alfa echt op de elektrische toer gaat, dan schuif ik ook op naar iets zonder emotie maar wat wel de vervoer functie invult.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #8 Gepost op: 28 februari 2024, 22:52:37 »
Dank allen.
Vandaag een kleine 400 km gereden en kan alleen maar zeggen “WAUW”.
Tuurlijk is het een heel andere emotie dan met de Alfa maar maar het rijd echt heel erg fijn.
Hoop er de komende jaren met veel plezier in te sturen en tegen die tijd kijk ik wel weer wat het dan wordt maar zal zeer zeker Alfa blijven volgen.
*

MysteryAngel
2.695

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: VERKOCHT VERKOCHT Te koop aangeboden Alfa Giulietta 1.6 JTDM2
« Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2024, 00:16:02 »
Ook wel een mooie auto hoor zo'n Tucson.
Veel plezier er mee.