!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Manolito Wassink
6

  • Type Alfa: 147 1.6TS
  • *
    - Startende Alfist
TE KOOP: Alfa Romeo 147 1.6 120PK
« Gepost op: 19 december 2020, 10:52:21 »














Een prima auto voor niet teveel geld. De Alfa gaat met pijn in mijn hart weg omdat er een diesel voor in de plaats gaat komen. Ik rijd veel te veel kilometers en dat zit aardig in de portemonnee.

Toen ik de auto afgelopen zomer kocht, was het een oprechte drama. De banden waren op, de 2 voorste draagarmen waren stuk, de distributie riem was op samen met de multiriem, de buiten temperatuur sensor was stuk dus hier is een nieuwe spiegel op gekomen (zilvere kap zit erbij alleen nog niet op gemonteerd) en de thermostaat was stuk. Dit heb ik allemaal binnen 1 maand laten maken hier zijn ook de facturen van aanwezig. Er brandt nu nog een motor lampje, maar deze brand doordat er een lambda sensor stuk is. Geen direct gevaar voor de motor. Ook heeft de 120pk versie een kwaaltje met de nokkenas versteller. Ook deze alfa lijdt hier onder, maar hiermee kunnen ze nog lang mee. De auto zelf rijdt als een pareltje en kan echt nog wel even door met een fijne eigenaar die om de auto geeft.

Wat moet er nog gedaan "moet" worden:
- Lambda sensor moet gechecked worden.
- Display op het dashboard heeft dode pixels
- Eventueel nokkanas versteller mocht dit storend zijn ( klinkt als een diesel bij het starten)

Verder is de auto in top staat. Voor info of extra foto\'s mag er altijd gemailed of gebeld worden, WhatsApp is ook mogelijk. Heb je een mooi bod voor de auto dan kunnen we het daar natuurlijk ook over hebben.

er word nog wel met de auto gereden dus de kilometers lopen nog wel op.

Prijs: €1600
Kilometerstand: 163983
Tel: 0638464353
Mail: Manolito_2012@live.nl