!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Shifty
1

  • Type Alfa: MiTo
  • *
    - Startende Alfist
Te koop: Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir Esclusivo - Rood
« Gepost op: 8 augustus 2021, 18:02:21 »
Beste Alfisti,

Na 5 mooie jaren moet ik helaas afscheid nemen van mijn Bella Rosso.
Ik heb altijd met veel liefde in deze auto gereden en ben er ook ontzettend zuinig mee geweest.

Vorig jaar heb ik de auto volledig laten wrappen (foliƫn) in de originele kleur; hierdoor oogt de auto van buiten showroom-perfect! Geen steenslag, geen krasjes en de folie biedt een betere bescherming.
Tevens is onlangs de turbo vervangen. Motorisch verkeert de auto in perfecte staat en ook het prachtige lederen interieur ziet er nog prima uit, met hier en daar wat kleine gebruikssporen.

De MiTo is altijd dealer onderhouden geweest en de complete onderhoudshistorie is bekend en aanwezig.
Momenteel is de kilometerstand iets boven de 129.000 km, maar over 2 weken gaan we ermee naar Italiƫ dus dan zullen daar nog wel wat kilometers bijkomen.

Ik zal de link posten, ik heb hem te koop gezet via autoscout24.
Mocht iemand hier interesse hebben of iemand kennen die interesse heeft dan hoor ik dat graag!

https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-mito-0-9-t-air-esclusivo-benzine-rood-98160bc9-ab56-021c-e053-0100007f4a90?cldtidx=7&cldtsrc=listPage&searchId=2087564036

Alvast bedankt!

- Shifty